2010 年 5 月 25 日 星期二 |
| 2010-05-25 |
分類: 未分類 |
岩岩睇住黑太陽黎食面-__-
睇到食吾落-.- 有d想嘔-_-
太嘔心喇-_-
如果吾係食住野咁睇我都覺得幾正-.-
如果吾係;完全無胃口有d想嘔-_-
吾驚核突.血腥 變態既.
我推薦您睇啊- -
但千其吾好食住野黎睇-_-
想反胃-.-...
見到碗面就諗返起d片段-.-..
食吾落0,0
|
發表時間:2010-05-25 04:35 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46 | »
|
|