2010 年 5 月 5 日 星期三 |
| 2010-05-05 |
分類: 未分類 |
今日留堂.5;30即走a_a!!!
chan sir真好人.xd!!
好想快d星期6呀;$!!
今日都係咁過.無乜野做.
不過值得1提係個8婆miss!^^
佢打比我呀媽同我呀媽講野吾知乜野態度~_~
我呀媽都吾gur佢.. a_a! 媽媽說要投訴佢;)
有戲睇啦.xd!! 佢根本就明係針對我.
佢態度好d我都會聽佢講.佢以家吾知乜野態度咁樣~_~
我份人就受軟吾受硬.佢胸我囉*v*!!! 好驚.;o)
佢要玩我實同佢玩~_~奉陪到底啊.!!
放左學同呀媽傾電話.講條8婆miss d野~_~
之後去坐左陣.7點走人.
同橙傾電話;為左 佢行路返屋企.係樓下傾電話傾到吾捨得收線~_~.
之後返屋企食飯.
|
發表時間:2010-05-05 09:27 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 46 | »
|
|