| «‹ December 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 4 月 7 日 星期一  |
| ❤` 量體溫° ,,*] |
分類: 未分類 |
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
今朝一起身*..我呀媽同我量體溫*..
量左好多次*.. 1 時37.5*.. 1 時37.4*.. 1 時37.1*..
我問呀媽姐係我番唔番得學*..
佢話唔知*..我呀媽就打電話去學校*..找溫姑娘*,,
第1次打電話去學校*..寫字樓D人話溫姑娘未番*..
第2次打電話去學校*..找溫姑娘*..
我呀媽幫我問佢37.5*..我番唔番得學*..
溫姑娘話番住先*..
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
夠鐘出門囗*..我呀媽就只係送我細佬同我*..{同一間學校}
我呀媽驚我同細佬遲到*..就快快咁跑番去等校車果到*..
我呀媽以為校車到左*..點知仲未到*..
校車到左ah*..我同細佬*..就搭校車*..番學校上堂*..
|
| 發表時間:2008-04-08 08:17 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 4 月 4 日 星期五  |
| ♥`不開心,,*] |
分類: 未分類 |
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
今日好唔開心呀*..
我細佬今日冇神神發脾氣*..
佢打我*..又爪我隻手*..
佢仲要爪到我兩隻手選晒*..
爪完我兩隻手又關左部電腦*..
關完部電腦又拍門*..
唔知佢想點*..
唔打啦*..
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ |
| 發表時間:2008-04-05 01:15 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 19 日 星期三  |
| ♥`睇醫生,,*] |
分類: 未分類 |
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
今日一起身狂咁咳嗽*..
我呀媽見到我咁咳嗽法*..
叫我食埋早餐同我去睇醫生*..
係果到坐左一陣*..
先到我*..
入到去醫生問我野*..
後尾話我喉嚨有少少發炎*..
所以就咳嗽*..
未走之前*..
我呀媽就見到屋企冇晒水咪同我一齊買水囉*..
買完水番屋企*..食藥*..食完藥*..
之後玩玩下電腦有D眼訓*..
我咪去訓囉*..
訓左一陣起身好頭雲*..
原來食左D藥會眼訓同頭雲*..
食左一半通粉*..
冇胃口食*..
入番房*..訓多陣*..
起左身*..冇再眼訓同頭雲啦*..
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ |
| 發表時間:2008-03-19 04:16 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 18 日 星期二  |
| ♥`咳嗽,,*] |
分類: 未分類 |
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
我今朝一起身就咳嗽同流鼻水*..
我唔想病呀*..就黎咳嗽到死*..
點算?
救命*..救命*..
希望快D好番啦*..
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ |
| 發表時間:2008-03-18 12:02 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 13 日 星期四  |
| ♥`停課,,*] |
分類: 未分類 |
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
因為流感既問題*..
琴晚宣佈左全港小學*..
幼稚園*..特殊學校*..
停課一星期*..
我唔想有病呀*..
好得人驚*..
係屋企好悶咖*..
點解要有流感?
流感好煩*..
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ |
| 發表時間:2008-03-16 10:26 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|