2007 年 7 月 25 日 星期三
今日夜晚....
去左食深井燒鵝.....
好味 xDDD"
日記出爐時間︰2007-07-26 03:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]