今日專題present本來好緊張
到我地講D老師笑笑口
重以為好
點知講完之後
系敢喺度彈我地-,-
話我地內容"空洞"
佢2個老師一先一後敢夾攻
A班講嗰陣好多掌聲
B班講完都系有掌聲
C班講完佢地重話好欣賞佢地嘅模型
我地講?! 一D都無
本來以為我地只要有付出就會有收穫
點知唔系-,-
但系佢地唔讚都唔緊要
但系都唔洗彈到禁盡
我明佢地想話番比我地聽有咩做得唔好
始終我地都系好辛苦同好比心機去做
只系想要番D回報啫
好dwon
好唔開心
我同cici都喊左出嚟
落到canteen見到Z,男班,紫穎,雞姐
安慰我地
thankyou very much
真系羨慕a wu嗰邊D老師無讚又無彈
|