29/10番左大陸 2/2先番嚟 喺大陸同表姐晚晚通宵 超開心 又一齊煲劇 一齊去唱K 一齊去市橋行街 真系好開心 又自由 唔似喺香港敢 喺大陸起碼有人陪又岩傾 喺香港搵唔到哩D感覺 好想快D到暑假 再番大陸 再玩過