今日放學數學之王
原本做緊無事發生
之後到 Round 2 阿mi 睇錯左啫 寫左喺Q4度
之後有個魯C走過嚟問邊個做第4題
跟住話塗汰我地 跟住我同cici話: 阿mi你填錯格呀
個魯C話: 邊個話填錯嫁←bear住我地講
跟住我地無出聲
個魯C出去同吳sir講
而我同阿mi講番 話: 你填錯左格
我只系敢樣講
跟住個魯C又走過嚟叉住隻手話: 你地有無咩不滿呀 可以同miss講喎
跟住我地話: 無
跟住個魯C叉住隻手話: 無,,敢我唔想再見到一d表示不滿嘅樣
跟住我地超唔鋸佢lor
之後到小組一齊做
我地做完之後
阿mi 同寶皮喺度用白話唱安靜了
跟住頭先個魯C又走過嚟答住阿mi個膊頭話: 我覺得你岩岩講嗰2個字唔系講我 系講緊你自己
跟住阿mi好無耐話: 咩呀
跟住個魯C又話: 你自己冧下啦
我地超無耐lor
無端端喺度講d敢嘅野
你無事牙?
我地都無喺度講你
系你自己喺度介意
人地講咩又關你咩事
我地有言論自由
同埋一類人系好鐘意偷聽人地講野
我唔知你系唔系
但系你嘅行動指出你系
我地已經無講你lor
我地喺度傾偈
你系敢喺度循我地
我地覺得你玩針對lor
同埋我地覺得好冤枉lor
哩件搞到我好嬲lor
F.1到而家我都無試過禁嬲
好唔鋸佢
|