2009-12-28
x'mas 過得無聊爆;) 好彩第二日有朋友陪我去尖咀,落Bar識左3位玩得笑得既朋友, 很高興認識你們呀,最緊要多謝帶我們去那位兄弟;) 個日真的是爆唔開心,在街上行的路線是曲的 跟你們不醉無歸,=)
siuman `}
'cm for me;)'