今日`又系甘笑..
多謝坐系我付近的每1位`*__*
令我笑的次數增添了=)`
可以開開心心甘過;有多好..
只是..到了7;45又再次沉下去 .
我點睇你`?
系應該話`你點對我`..
分開左之後..
你就好似冇識我甘`..
哈^__^..
e+連路人也不如了;
你還是要讓我哭ma..?
我只希望笑著過`;
我自問`從前沒有對你不起*
過去沒有發生的.現在;將來也不會發生;!
你又是怎樣看我呢...?
你從不相信我`
仲有`我要話比你聽;
我講緊既五系NSM!..
可能你真系五知`
果句有幾過份.
亦刀五知令我有幾傷心..
|