の﹍▂ Man┐子° ||×  

 大名:◆|! Siu Man=]]

性別 : 囡生一名

笙日 : 2月2【大日子】

最愛 : 士多啤啤,趴地熊~!!

icq :269425853

 板板   :得閒多D去留言喲

        more

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

       FD米留言板子

  

最近三個月尚無任何留言


       FD屎仔

  

  
*]] 紙巾  xanga◆◇ 

*社長仔(老豆) xanga×°

 ξ°-冰冰(契媽) xanga||]

 ◇*明明(契爸) xanga*

  △* 加特仔 xanga))

《*柯狄狄  xanga×,,

 ▼"pansy xanga**

 ★*heydi xanga=]]

   '`. 乖  仔    xanga*!|.

   + ┐牙  珊  xanga*)

  *° 紅記& YU!2 2 ||]


 
2005 年 11 月 5 日  星期六   晴天
又去唱kk lUu"* 開心

今8點幾先起~多得乳豬打電電黎提我~吾系就訓過左luu"*

見到佢之後~佢話我好大黑眼仔~仲要一個大d~~一個細dd!!嚇死我野~睇返~都吾系好勁姐!!

學完dance之後~就去依野食~差吾多食完~我就話去睇film~但瑜待陣又睇喔~so就去唱kk

又系得3只人~haaha~搞到我諗返堂堂講既[你個3條腸粉呀]~不過都幾high姐!!唱到3點先走去太古

本身諗住同瑜一齊睇film~不過因最後都吾想去~我就同wing去左筲箕灣既天悅

佢掛住同細dee傾~之後冇電電就冇laaa"*我同佢周圍去~

最後就系公園仔sit左一陣到~就陪我去買貨loo!~都買幾多下

finally~送佢搭bus~就返屋屋loooooooo"*

  刊登時間︰2005-11-05 09:48 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 11 月 4 日  星期五   晴天
SO變態!!! 驚訝

今日10點幾醒la~訓左4個鍾~haaha~阿bee打電電比我~話會黎搵我喔

幾難得先見到佢呀!!當然吾出laa~到左點幾~阿bee都未黎喔~唉~算la~吾得佢laa

我就約左~panda.pang.陳家輝同令一個男仔~我都吾知佢系邊個

聽pang講~系panda既拖友仔!!死婆呀~又換左條~好花心喔!!!!!!

唉~睇咩愛情戲呀~panda想同佢條仔睇姐~是但la~邊個叫系佢fd  ar!!!!

因太累lo~就訓左喔~訓訓下~有dd[henhen]地既feel~先知pang系斗玩創作~仲要系我塊面tim

好釆有濕paper~如果吾系~咁見人ar!!真系吾乖姐~fd籽都要玩!!!

睇完~因甫習~so就冇同佢地去happy!!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

哇~好肚餓lo~到5點幾先同乳豬.joselin食野~又吾知痴左邊條~系斗傻笑~當然我都有laa"*

好似系我la~因諗返琴日[吾小心]摸到乳豬.......搞到佢今日想報仇咁~我地仲一起玩joselin tim

haaahaa~joselin就系斗大叫~甫甫下我又正joselin喔~咁知被佢正返~!!!

阿sir又咩都吾知~但又見到我地系斗笑!!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

系柴灣~依左6蚊魚蛋~就系我既晚餐~因阿媽好晚先返~但又吾想食野~so就依呢dd~都幾好味架!!!!

到左西灣河~同yujuko[88]之後~有個男仔行過黎~佢問我~好似識我喔??問我識識吾識佢

痴痴地~我鬼識佢呀!!返到屋屋諗下~又好似真系見過佢喔!!!

諗返起laa~系中秋見過~扮問我借電話個個~又問我勁多野個個~都好姐~話吾識佢!!!

如果個時記得佢~就屎loo~!!!!!!

  刊登時間︰2005-11-05 01:26 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 11 月 3 日  星期四   晴天
]]平凡的一天~=="

今朝一早返左school~becauzz操read cross~好釆冇遲到姐"*

今日既地理堂都比平時比心機好多~因驚依家吾識~以後好難學落去~!!!

今日笑料都冇咩呀!!!得lunch time個時~我地見到李蕊冰~系斗叫佢[冰冰]

kai爺同雞翼好似吾彩對方~點算ar??你地吾可以咁架~!!!!!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

今日聽個講座~因無聊~系斗問人點玩橡筋~好似被老師見到~~~吾知呢??

唉~都系吾識玩喲~算laa~我地咁[思文]學呢dd吾好既!!!!

過左陣~阿sir叫左[oo]出去~我幾驚系因禾地系斗玩~搞到佢被老師xx~!!!

之後吾系喔~系因佢個頭~搞野到呀!!!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

放左學~就同乳豬.joselin去食m記~我同yujuko顛顛地~

講講下野就系斗笑~佢仲要行開個座笑~我就趴系佢個座~

haaahaaaa~有dd人望住我地~冇解laa~系咁la"*

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

甫習完~就同乳豬返屋~我地仲系西灣河玩捉咁~因我吾小心摸到佢既......

佢就要摸返~咁咪追黎追去loo~最後走個時~我又[吾小心]摸到~~佢好無奈咁~~~

過馬路個時~佢仲[luck左只鞋]笑爆我個肚~!!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

呢排好想返小學ar~~想睇下我班仔女~佢地好乖乖喲~成日打電電比我~ 又話好掛掛我!!!

  刊登時間︰2005-11-03 11:51 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

 

   




您已經停留了