穎~Yin:]" ‵。-V-"
그대와 내가 만든 추억들 울고 웃은 시간들 죽는 순간에도 기억할게요
2009 年 10 月 31 日  星期六   晴天


2009-10-31 分類: 未分類

Happy HalloWeen...

今日好開心,,HalloWeen嘛...一年一次...食咗好多糖...要努力D幫牙仔洗白白啦...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

係時候講下今日H事啦...

今朝一早起咗身...就坐喺電腦前面睇ep36...今集冇阿香...好似差D嘢咁...

今日真係好悶...想溫UT,,但係又唔想對住本書...又唔想唔合格...點算好...

希望聽日可以好D啦...

 






訪客留言 (返回 siumints1213 的日誌)


最愛你的小忠忠 於 2009-11-01 10:12 PM 發表:
+有+有..我都開始左
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

一齊努力啦...
Posted at 2009-11-02 08:45 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



f0rf0r 於 2009-10-31 11:38 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 你唔只白痴...仲好無聊!!
Posted at 2009-10-31 11:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yungalison 於 2009-10-31 10:02 PM 發表:
我今日都想溫,
點知溫唔夠一個鐘就睡著了,
足足睡了一個鐘,
我都好佩服自己點解咁容易就睡了
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 陳某佩服!!
Posted at 2009-10-31 10:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tina96 於 2009-10-31 08:11 PM 發表:
UT加油喇=]
一起努力..xD
我等..運動會完左再過一排先溫..
因為真係好忙..嘻`
希望大家都有好成績啦~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 多謝啦...一齊努力...!!
Posted at 2009-10-31 08:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





siumints1213
暱稱: 薯仔~
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
最新文章
THE 1st 年記
2010-11-04
2010-10-31
2010-07-03
2010-07-02
每月文章
文章分類
全部 (50)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
站內搜尋
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
占卜...