穎~Yin:]" ‵。-V-"
그대와 내가 만든 추억들 울고 웃은 시간들 죽는 순간에도 기억할게요
2009 年 11 月 21 日  星期六   晴天


2009-11-21 分類: 未分類

今日好凍呀...

一起身就睇ep39啦...好好睇...超期待ep40...

====================================================================

幾經辛苦,,做曬功課啦...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

一字記之曰 : 凍 !!!






訪客留言 (返回 siumints1213 的日誌)


babii_sinman 於 2009-11-21 06:55 PM 發表:
路過
Cm,,,
要回架[!]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 :]
Posted at 2009-11-21 07:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





siumints1213
暱稱: 薯仔~
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
最新文章
THE 1st 年記
2010-11-04
2010-10-31
2010-07-03
2010-07-02
每月文章
文章分類
全部 (50)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
站內搜尋
« July 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
占卜...