大寶心情日記
歡迎不同人士分享"大寶"的生活
siuo
暱稱: 大寶
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
去左邊
有感而發
溜冰
蝴蝶灣
4月17日回澳門
文章分類
全部 (62)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 62
留言總數: 67
今日人氣: 26
累積人氣: 1897
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 1 月 1 日  星期四   晴天


2009日出之旅 滿足 分類: 未分類

事件 : 2008年倒數及2009年日出之旅
人物 : 啟光, 嘉慈, WINNIE, 鄭偉, 溫仔, 我
地點 : 天水圍髻山
時間 : 2008年12月31 11點 - 2009年1月1日 10點
溫度 : 9度

簡介 :

晚上11點半上到山上,
選擇了一個風涼水又冷的地方紮營,
辛苦哂大家紮營,
因為都真係勁大風,
係吹得超勁咯,
隨住個營起好,
我地可以一齊倒數09年的來臨,
太凍了, 我們在營中玩紙牌遊戲,
又係咁食野, 飲野, 傾計,
到左2點幾, 有點累意,
大家就一齊訓,
點知, 太大風 , D風聲全完訓唔到,
全CAMP 6個人, 只有啟光訓得著,
仲可以令到個營變為 "鼻鼾"中心
幸好是風聲有時蓋過他,
結果, 大家又起身講下笑咁,
醒醒下, 到左3點幾4點再訓多陣,
6點幾7點, 真正起身.. 等睇日出...
由於極凍, 根本唔想走出帳幕...
所以躲在幕裡, 不過都出去影左少少相...
跟住睇完之後, 啟光煮麥精湯圓...
依家去一去相先...

DSC02828DSC02829
DSC02830DSC02831
DSC02832DSC02837
DSC02839DSC02841
DSC02842DSC02857
DSC02869

四周的景色 
DSC02867 DSC02872
DSC02866 DSC02838 DSC02834 DSC02860






訪客留言 (返回 siuo 的日誌)


siuo 於 2009-01-02 04:39 PM 發表:
DIN >3不過去CAMP 真係好開心既..
祝妳新年進步!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



missdin16 於 2009-01-02 01:24 AM 發表:
camp真系好-3-'我又想..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]