大寶心情日記
歡迎不同人士分享"大寶"的生活
siuo
暱稱: 大寶
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
去左邊
有感而發
溜冰
蝴蝶灣
4月17日回澳門
文章分類
全部 (62)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 62
留言總數: 67
今日人氣: 46
累積人氣: 2049
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 5 日  星期日   晴天


清明掃墓 分類: 未分類

清明時節雨紛紛
路上行人欲斷魂

可改為 :
清明翌日陽光光
路上呀寶欲喊暈

幸而 , 偶選了清明翌日才去掃墓
終於 , 不用與其他親友共同前行
感激 , 娘親接納意見與偶獨行

到了那兒又是偶發威了
不斷的帶路
以極速到了各靈位
依次序是 太婆 , 嫲嫲  ( 兩位也是基督徒 )
雖然 , 於人世間內從沒見過兩位
然而 , 於天堂再見面吧
跟媽媽笑說 , 將來偶死了亦要葬於此地
皆因 , 方便拜祭..  哈哈哈
加上 , 這兒是基督教墳場 , 正合心意






訪客留言 (返回 siuo 的日誌)


god926 於 2009-04-13 06:53 PM 發表:
唔敢拜山...驚同宗教信仰有衝突..- -
幾年都番無去lu
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我拜山只係帶束花... 冇什麼拜神的儀式
哈.. 同埋我嫲嫲都係基督徒 ^^
那兒又係基督教墳場..
不過, 其實只係表達孝心 ^^
所以 , 不用怕與宗教有衝突 ^^
Posted at 2009-04-14 01:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



din` 於 2009-04-08 10:26 PM 發表:
-
我今年都未by山-m-!!
吾好亂廣嘢nah*v*!XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈, YS MADAM >3<
唔亂講野 ^^
好掛住妳呀... 想快D去澳門搵妳玩~
Posted at 2009-04-09 10:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



老粒同學 於 2009-04-06 11:15 PM 發表:
哈哈,我都有返去掃墓,但係很不幸地出現了血光之災=.=""
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 哇... 你的血光之災嚴重嗎??
痛唔痛呀你???
Posted at 2009-04-07 12:14 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]