今日頭個幾堂都無咩.."
中文...考中文oral...第一個係小君【bb 女】.."恭喜.."
我聽日sin 考..yeah..
geo..無咩野牙..
cp...無上一堂..ha..miss chan 比校長捉左去傾..
就唔quiz+罸$....感謝校長..:
最後....一堂...""週會牙..校長一直講...講到2點牙..
係咁長時間...講左7句口頭襌...唉..長氣"
放左學....唔見ci詩牙......就同吳秋..出去食飯..
then 諗住同佢去Library 溫書..點知close 左...唉.."
then 就回家la...番到home...溫左d 書la..
maths bca ok la....比預期低分牙..><
仲要食藥牙.."好苦牙...唉....傳染左比媽媽..sor 牙..><
ci詩& nicole 好靚女牙..