|
今日約左e-ching" 係ok 等..""=]
返學見到chichi....高左牙..=]
我都唔差....我都高左..wakaka=]
交hw....我係3D 37..唔要..我要39
小君姐仲可憐.....繼承左SANNA 位...33 號..可憐.."
我班有1個留班生"""唔知佢係邊個..>33333<
CHING 好可愛牙..燒左碟比佢...^^
THEN 回家..第一次打CS...勁無奈...XDDDDDDD"""""
學琴學琴又學琴...唉唉唉!!!!
DINNER""++++又要食飯盒++++""=(""
前日又食─==─。今日又食。。,,;;""~
成日食食食嫁嫁嫁嫁!!!!~~~>W<""
|