今日去左身體檢查..
D姑娘好煩..有D想下年吾去..
為左去檢查..咩綵排都無去..
聽日我一定好亂喇..
又要去合唱..又要學生大使..
仲要系時間重覆..
睇黎我聽日一定要問一問牙P點算先得..
{完喇-\/-'''系咪好短!?}