07年第1日*
1點幾起左身,,食完野..悶到暈低咁制*兩部電腦都冇我份玩..激鬼氣_"
就過左儀屋企嘈醒佢...XDDDDDDD""打俾牙龍,,又嘈醒左佢啦,.發覺自己好衰TIM..XDDDDD*
2點幾返左屋企MAKE UP*差唔多搞掂..儀就上左黎我度啦,,
幫佢整頭=[]-*唔知幾點就出去啦..4點幾去到天水圍,,我同儀就去左M記食野啦*
食完牙龍同茶水就落黎接我地,,上左天台*
坐到6點幾定7點幾,,牙龍話返屋企食野..我同牙儀1齊上佢家..茶水返家*
估唔到牙龍間房又幾靚個啵..XD""
坐左半個鐘左右...我地3個就落左去陪小豪食野啦,,係商場見到小豪家人..嚇鬼死=[]-*
小豪又諗唔到食咩..SO又走左去食M記=[]-*茶水上埋黎*
食完又上左天台坐,,,凍凍地..就拎左小豪件3著啦*我地係咁叫牙龍同小豪唱K,,佢地死都話唔唱..話星期6先*
激死 佢地係咁係度唱歌..茶水好搞鬼*小豪拎左我電話偷歌,,佢聽左某個人既錄音=[]-*仲要叫佢地聽下..
我1聽到,,即刻發脾氣,,跟住都冇野嚕我*
10點幾就閃嚕,,小豪牙龍送我地..
返到富泰見到細佬偉仔,,佢拎左我電話打俾榮仔,,冇人聽..
我見偉仔拎住兩部電話仲要拎我電話打,,咪問佢點解囉,,原來佢SD緊歌=[]-*
買夜消食,,去左大公園*
12點幾欣欣落左黎嚕,,我地又買夜消啦=[]-*肥死*___*
買完上左偉仔屋企,,有我,,儀,,欣欣,,
本來諗住睇西遊記..點知今日冇=[]-*忘記了今天是紅日>\/<*
1點左右返左屋企*
訓到5點幾,,榮仔打返黎,,嚇死左 咪同佢講偉仔搵佢囉*
我並沒有漂亮的樣子
但我有愛你的一顆心
|