▁▂▃▄拍錯拖-3333-"↙後悔↘☆傷害自己★
誰及我好心機**__________ 一切替你打理-3-"
願你我也不會後侮分手的決擇..!!
siupo919
暱稱: Siu﹏PO
性別: 女
國家: 香港
« July 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
23號**
22號**
21號**
20號**
19號**
文章分類
全部 (84)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
聰**_
aRBee**_
Siu B**___
David**___
Monkey**_
牙輪**___
芝芝**_
釗賢**_
費費**__
嘉輝**____
漢然**_
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 84
留言總數: 38
今日人氣: 0
累積人氣: 1572
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
 
                                                                                 
                                      
 
 
2007 年 3 月 18 日  星期日   晴天


 
 
18號**

老豆老母終於番左大陸啦-口-"

正正正xNNNNNNN

5點半到...

情哥..豬仔..茜佬..

3條友黎左我屋企...

我地係到玩啤啤..

我就同情哥係到飲啤啤..

飲左兩罐兩個都冧左-口-"

跟住去左訓教-口-"(only訓-.-")

之後7點幾..同佢地出左去食飯..

去左新港城食m記-口-"

金日食左3個m記啦-.-"

食完番黎又玩啤..又飲啤...又訓過-口-"

10點半送佢地落去搭車...

金日咁就完左lu-口-:

幾開心架金日-口-"

刊登時間:2007-03-18 11:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
                                                                                 
                                      
 
 
2007 年 3 月 18 日  星期日   晴天


 
 
18號**

老豆老母終於番左大陸啦-口-"

正正正xNNNNNNN

刊登時間:2007-03-18 12:53 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
                                                                                 
                                      
 
 
2007 年 3 月 17 日  星期六   晴天


 
 
17號** 愉快

金日6點幾出左去恆安m記搵費費..牙輪..小釗佢地食早餐...

跟住7點幾番學校點名-口-"

坐旅遊巴出北角賣旗仔-口-"

好多人都話..."間學校係馬鞍山..出北角賣旗?!""-口-"正是-V-"

我金日先知..北角D人超爆多米0.0

我既旗袋入面..$500.$100..$20..$10蚊都有..-口-"

12點幾番到黎恆安..又食M記-0-"

想食牛肉飯..不過冇..食左雞飯-0-"

之後..........勁好笑...

我去7仔迫兩個男仔飲左支氨基補-口-"(知5知咩黎呢-口-")

佢地飲完之後好似飲左毒藥咁-口-"突然之間好似自己變左惡魔咁-.-"

其實支野係加強男仔既荷爾蒙...嘰嘰"(我變態的__)

5點番到屋企...勁累-.-"

下次仲有得賣旗我實去-0-"

 

刊登時間:2007-03-18 09:52 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
                                                                                 
                                      
 
 
2007 年 3 月 16 日  星期五   晴天


 
 
16號**

金日頭兩堂pe堂-口-"

熱到我痴肺-.-"

打後果d堂又訓教了-.-"

放左學..去左聖若瑟球場睇佢地打波..

又俾胡sir掃場-.-"

星期1番到去死得-.-"

因為佢叫我地番去學校搵佢..

我地走左-口-"

聽日去北角賣旗-口-"

FD子..去幫襯下唷-口-"

@"@聽日要5點幾起身..

去恆安食早餐..

7點3要番到去@"@陰公@@

刊登時間:2007-03-16 09:26 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
                                                                                 
                                      
 
 
2007 年 3 月 15 日  星期四   晴天


 
 
15號**

唉..5知E排點解成日訓教..=3=”

金日上家政堂...用左$$22買條圍裙-.-"頂..

不過同費費1組-口-"HapI...

我地煮白汁長通粉-口-"

正呀..MISS都話我地煮得好味-口-"

數學堂..測驗..又訓0.0"

放左學...又係去睇釗釗佢地打波-3-"

咁又1 DaY啦-口-"

--------------------------------------------------------------

PS:::

5該你啦..我E+遲番屋企係咪又要問過你呀?!

你估你仲係我之前最愛既"老公"呀?!

白痴..駛5駛出街都問你呀....><"

-------------------------------------------------------

繼續等你...我5會放棄架!!!!!!!

你就黎生日Lu*

---------------------------------------------

聽日屋企開始冇人LU*

害怕寂寞沒有你的關心-33333333333-"

刊登時間:2007-03-15 09:02 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]