| «‹ July 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 3 月 18 日 星期日  |
18號** |
老豆老母終於番左大陸啦-口-"
正正正xNNNNNNN
5點半到...
情哥..豬仔..茜佬..
3條友黎左我屋企...
我地係到玩啤啤..
我就同情哥係到飲啤啤..
飲左兩罐兩個都冧左-口-"
跟住去左訓教-口-"(only訓-.-")
之後7點幾..同佢地出左去食飯..
去左新港城食m記-口-"
金日食左3個m記啦-.-"
食完番黎又玩啤..又飲啤...又訓過-口-"
10點半送佢地落去搭車...
金日咁就完左lu-口-:
幾開心架金日-口-"
|
| 刊登時間:2007-03-18 11:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 18 日 星期日  |
2007 年 3 月 17 日 星期六  |
17號**  |
金日6點幾出左去恆安m記搵費費..牙輪..小釗佢地食早餐...
跟住7點幾番學校點名-口-"
坐旅遊巴出北角賣旗仔-口-"
好多人都話..."間學校係馬鞍山..出北角賣旗?!""-口-"正是-V-"
我金日先知..北角D人超爆多米0.0
我既旗袋入面..$500.$100..$20..$10蚊都有..-口-"
12點幾番到黎恆安..又食M記-0-"
想食牛肉飯..不過冇..食左雞飯-0-"
之後..........勁好笑...
我去7仔迫兩個男仔飲左支氨基補-口-"(知5知咩黎呢-口-")
佢地飲完之後好似飲左毒藥咁-口-"突然之間好似自己變左惡魔咁-.-"
其實支野係加強男仔既荷爾蒙...嘰嘰"(我變態的__)
5點番到屋企...勁累-.-"
下次仲有得賣旗我實去-0-"
|
| 刊登時間:2007-03-18 09:52 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 16 日 星期五  |
16號** |
金日頭兩堂pe堂-口-"
熱到我痴肺-.-"
打後果d堂又訓教了-.-"
放左學..去左聖若瑟球場睇佢地打波..
又俾胡sir掃場-.-"
星期1番到去死得-.-"
因為佢叫我地番去學校搵佢..
我地走左-口-"
聽日去北角賣旗-口-"
FD子..去幫襯下唷-口-"
@"@聽日要5點幾起身..
去恆安食早餐..
7點3要番到去@"@陰公@@ |
| 刊登時間:2007-03-16 09:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 15 日 星期四  |
15號** |
唉..5知E排點解成日訓教..=3=”
金日上家政堂...用左$$22買條圍裙-.-"頂..
不過同費費1組-口-"HapI...
我地煮白汁長通粉-口-"
正呀..MISS都話我地煮得好味-口-"
數學堂..測驗..又訓0.0"
放左學...又係去睇釗釗佢地打波-3-"
咁又1 DaY啦-口-"
--------------------------------------------------------------
PS:::
5該你啦..我E+遲番屋企係咪又要問過你呀?!
你估你仲係我之前最愛既"老公"呀?!
白痴..駛5駛出街都問你呀....><"
-------------------------------------------------------
繼續等你...我5會放棄架!!!!!!!
你就黎生日Lu*
---------------------------------------------
聽日屋企開始冇人LU*
害怕寂寞沒有你的關心-33333333333-" |
| 刊登時間:2007-03-15 09:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 17 | »
|