| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 10 月 5 日 星期日  |

|
-3-0kay Day`! |
|
今朝早比行雷聲嘈醒左`
8點幾起左身.
打左1陣機,
之後食完飯出左街.
樓下勁大風,頭都吹甩0,0`!
之後番左屋企,好彩番得早.吾係無門口入.
因為佢地又準備出去`
趁佢地出左去我又打左陣機`
夜晚先想做功課0,0
囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧囧
蕉jai珊大大佬`生日大快樂`!=)
|
|
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2008-10-06 06:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝=)` Posted at 2008-10-06 06:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
勝瓜 於 2008-10-06 12:21 AM 發表:
哈哈,頭都吹甩咁勁∼
|
網主回覆
嘻嘻-w-
係牙0,0
咁抵錫既,咁快就黎cm-v- Posted at 2008-10-06 06:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|