WELCOME TO PUI'S DIARY



12月4日 分類: 未分類

今日放學listening exam -0-"

考得一般咋...-n-!

但好支力...上埋locker..行埋落去答車...個天黑晒-n-"

 

 

唔打了...好攰...無心機~~

發表時間:2007-12-04 08:17 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 siupui2013 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]