|
|
|
|
|
★
金日6點就要起身-v-;
學校搞咩咩步行籌款v_v行都行屎x3x
又曬又熱.凸-,-
行完就返swk食野同等siuting 換3;)
Lunch.又m記-_-
不過好耐無食過雞翼^_^yummy<3`
等等等;5;??齊人;向西九出發0,0
去左食壽司=v=''pakcat;肥福真係超食得:o
8;??去駁髮.等屎人拉/_\
10;??backh0me;]
唔比睇-v-;->
笑容是真是假都已不重要.
知道的.您們都會更快樂:)
感謝您對我好的.我也快樂吧?!
|
|
出生時間:2010-01-31 11:09 PM
|
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 56 | »
|