|
|
星期5啦又 媽媽的 時間過得真那快*
起左身COMPUTER啦 玩到兩點幾SLEEP左*
4點幾起返身 老婆同奄春出左MK 一陣就過梨石離
THEN ME就再玩玩電腦 GEL下 無幾耐6點幾就落左去*
老婆坐飛機都無咁快就梨左石離 O左*
落到去勁HAPPY 老婆係到打鼓 勁左WOR*
老婆打完就叫左佢同我上去食撈麵 條友仔係咁係到偷拍
搞到我食盒麵都要吹N年*
ME又買左珍寶珍梨食 落到去呀女係到打緊鼓 拎左支珍寶珍擺左落佢個口
到 哈 a 連紙都唔洗MIT就食 笑死*
口圭 我頂 成班友仔正一搞屎棍囉 死B’S頭呀 我打第一首你就幫我
踩LOSE左><*
成班人5 六個圍住部機梨打9廿幾D歌 結果梗係唔成功啦*
個場面哇驚到你呀媽都唔認得 R曬頭 諗返起食SUSHI個日成班難聞
係到搶SUSHI食 嚇到我個咀OO地*
成晚都淨係打左幾鋪 唔夠侯的*
好勁呀同老婆AND丹丹等人玩篤篤機 入左圍啊GDx1000*
打到11點悶悶地同老婆行呢個GE石離 又左惠康BUY彩虹糖*
好糖呀D糖 食到我牙仔都軟埋*
9行下又坐下又去下7仔又去籃球SIT下THEN去上去7仔 勁*
係籃球無意中望到老婆眼入面有D勁靚GE野 BUT超意外囉覺得*
老婆本來話12點咁就走嫁啦 點知行下行下去左HM樓下公園*
都唔明老婆GE 真係俾佢吹脹 行下行下又影相 過條馬跟都要影 HA*
係個公園的唔知乜乜到坐 兩個人係到狂影相 又係到訓學 超正呀 成個公園
玩曬 同老婆KISSKISS啦 SO SWEET*
熬下熬下又差唔多天光 頂個胃又痛 又左7仔食CUP NOODLE
無奈的 老婆又係到偷拍*
食完之後就陪老婆等BUS 好快D架車就梨左好唔捨得><*
返到HM個胃仲痛痛地 食D零食 跟住就沖涼訓教*
真係開心死^^*











|
|
|
|
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
****************************
today3號?*
今日個morning call係咁響都無理過 訓到7點幾先起身*
起身都覺得個胃有d唔係幾舒服嫁啦*
無啦啦又會7點9出左門ge(十年難得一見)*
又落雨啦XX又無帶傘傘wor*
一返到學校磞磞聲買燒買食 食完買返支細菊飲*
哎呀我math唔識做呀 淨係做左choose個d就算 後面無做過囉*
小息之後個兩堂係到玩電話啦 玩玩下訓左*
再跟住小息後上eng派卷 差6分我就合格嫁啦XD><*
dinner來本話唔食嫁嘛 點知又係食左*
math同老婆sd msg*
then世屎又係到同人sd 係到影相 勁free*
放左學又係左樓下 3個人係美心sit*
兩條友係到蝦我囉 係到彈我><*
老婆你依家諗清左就好lu 幾驚你同我講X呀>< 唔好諗咁多野吧*
我依家個心都無咁驚!!*
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
星期2啦...*
今日晨早起左身 傻下傻下咁*
刷牙仔刷完拉頭髮(直D好睇D!!)*
THEN SDMSG俾老婆(又係串柒柒咁)哼哼哼*
我細佬條左嗌極佢都唔肯起身SHIT*
無GEL就返左SCHOOL*
返到去見到D會考生 BIG爆曬個有蓋操場*
集完隊上去溫書啦(乜唔係考MATH咩)O曬*
BUT我諗都OK啦 就係GE個PART難D囉*
小息係次所GEL頭 GASBY隻新野起正 D頭髮GEL長超正*
跟住個兩堂訓下覺咁 訓左陣就精神曬*
今日成個人都靜曬 其實靜D都幾好姐 又唔洗咁支力*
ER我家政個豬仔做好左啦 都幾好玩 第2個做完 D豬扒慢到唔慢(廢!)*
最尾個堂中屎唔知左功課交 搞到又記名>< 聽日要抄返*
放左學同LAWPAT'S【LAW】同埋兩個班GE人落左去BOOK場*
開梨問去都係無 哈哈我勁想問佢借個FOLF梨玩(又覺得會低B左D)*
BOOK唔到唯左返HM啦*
LAWPAT'S【LAW】又要見他的LINGLING*
丞琳未梨我地係屈人屎買糖糖食(買左RAINBOW SUGER紅同綠)*
文樂買左新晒駱駝(蜜瓜味)唔知好唔好咬呢*
丞琳梨左之後叫我同文樂扮笑談廣東話啦
大家好 我係你地既節目主持人 <梨哈王> 我係<夫人>...)爆笑*
THEN行下行下去左呢個GE PARKER*
一人拎住一個車仔係到行 巡例都拎左D野扮下野啦 行左都幾耐囉我諗*
文樂你仲咩拎女人野梨玩呀!?(下次唔好啦)*
乜都拎梨玩一餐真係吹脹*
最後走啦(丞琳姐!文樂!BIBI LA!)*
聽日GE MATH TEST希望都唔會咁差啦 今晚考慮下溫下啦*
今日真係傻呀 返到去先知原來係考ENG 今朝仲拎左部計數機返SCHOOL*
老婆仔*
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
正 又星期5(最愛的日子)*
今日差D訓到唔記得左起身 呀媽來木唔洗返工嫁嘛 但都驚我地唔識起身
叫醒左我地 又唔記得左教MORNING CALL 老婆訓過龍唔記得
叫我起身(NEVER MIND)*
出面D雨落到好大呀 由出門個陣一真同老婆SD MSG SD到返SCHOOL*
俾D雨DUP到成身濕曬 落車個陣問過<靚>仔庶埋我 好彩姐*
返到班房都仲SD緊(等一次)哈哈*
上完READING堂 就上電腦堂啦*
落去考打字 TOTAL 10MINS 打剩3分鐘 打完係到周圍望
無啦我都唔知點解係到笑(KAI左??)哈哈*
得返十幾分鐘跟住就啦啦聲睇下個XANGA RE一RE*
小息後就RAT堂係咁同老婆SD MSG睇下本雜誌 MISS都沒理過我地
佢自已係到講 我地全部人有自已野係到忙 正*
DINNER前個兩堂就係到同LAWB.世威係到玩*
KAI大左囉 係物理室到跑梨跑去 完全係係到搞GAP囉 LAWBB
拔我D毛呀【打柒你嫁】哈哈 哇 兩個人成個KIDS咁(仲細咩!?哈哈)*
物理堂真係超HAPPY
DINNER返返梨 上第一堂ENG 上左半堂去左禮堂出席佈道會*
未去禮堂之前仲以為幾悶嫁 睇真原來係去到4點 呵呵 唔洗上導修 正爆囉*
一開始個成班人係到唱歌.彈琴.打鼓.彈結他 哇講起結他真條俾個呀蛇笑死
彈佢就彈啦 隻腳係到瑤梨瑤去 抽筋咁那樣 我知彈結他瑤一瑤下好正常GE
但個問題係 瑤到抽筋咁好那樣衰嫁嘛 唉(失敗)*
跟住有魔術睇 WA睇到O晒咀眼大大 又係到大大聲靴 靴到我喉嚨都沙曬*
來本4點放嫁嘛 點知4點8先放 無計啦 鬼叫我地係到靴咩*
有幾條F ONE KAI子人地個個都靜曬佢仲係到傾計 <肥尿>話
(出梨企好唔好呀)跟住成個禮堂D人都話(好)口圭勁正囉 勁齊心WOR
哈 不過最尾又係俾人鬧*
THEN放左學打俾老婆(開心的)老婆仲係到訓緊HAHA*
再THEN呢同LAWB行返去屋企樓下見佢GELINLING*
(又有最靚GE豬腩肉又.有最靚GE豬腩肉)笑死*
好YEAH!!!聽日可以見到老婆啦 正爆*
LOVE U SO MUCHHHHH*
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
http://www.xanga.com/siukaiyiu
黑仔的星期33333*
晚上同老婆傾計啦 老婆傻傻地的勁得意BOR(老婆你真係好得意牙 愛爆)*
琴晚好似傾到點幾到(唔係好記得)THEN訓左*
早上6點半MORNING CALL 我發覺廢的*
THEN7點幾叫老婆起身(老婆懶到爆囉)KAKA*
老婆話咁快就出左門返學LU(7點半)*
真係超掛住老婆 MIZZZZ*
口圭*好彩我去到BUS STATION個陣先落大雨姐哈哈(唔洗俾雨DUP)*
今日又差D遲到了 看門DOG企曬門口準備派遲到紙(不知所謂的所謂學生長)*
上到去沒幾耐就落左禮堂FOR周會 係到唱歌仔*
THEN叫被抽中D人去CBA TEST*
唔係下話咁都抽中我 平常幸運大抽獎個D又唔見抽中我WOR><*
不過好彩我係中文姐 淨係係到作D野出梨跟住講 如果ENG我諗會口呀呀囉*
肥仔先搞笑佢俾人抽中英文個PART 佢一粒聲都沒出過囉(口呀呀)HAHA*
返到去課室上地理又係到SLEEP 次次地理堂都要搞到我SLEEP的HOHO*
訓到小息都仲係到訓緊 成個小息訓訓訓*
中文堂先xx呀 又抽中18號WOR 好彩D人提我姐 如果唔係又俾人罰抄LA*
宗教堂係到演戲(ON9)*
英文堂同老婆SD MSG做下本EASY GRAMMER 沒幾耐去落堂*
DINNER落左大家樂食飯*
下就返到梨上MATHS上左半堂之後又係到偷懶*
一直訓訓訓 訓到落堂可以話成個下就都係係到訓*
導修同小LAWB.世威係次所影相 又搞GAP 返到班房同呀SIR講肚痛 哈哈*
放學搵MISS拎返本書 又扣左唔知幾分*
LASTLY就係門口搭車車返屋企LU*
返到HM同老婆SD MSG 打日記*
TODAY超掛住老婆*
老婆你真係可愛爆*
[ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|