|
|
2009 年 5 月 7 日 星期四  |
2009-05-07  |
分類: 未分類 |
金日.
返到學校就要入禮堂. 聽聽日去大澳既行程-,-
聽到1半就訓左了- -"
小息完左. 返課室分組傾野.同D KAI子1組-_-! 唉~"~
放學.
千風又話去打機的.\/. 之後. 又話吾去了-,- ( 因為陪女出街~_~)
樑又要留系sch00l講咩故事-_- 1點7先放得人走.
s0, 同了哨牙.魚蛋.j安.文去了食野.
食野見到牙籤.kim戈d.
食完去左寶林間陽光打機. 咁岩又見到牙籤同kim黎@_@
同kim.文.樑.哨牙玩勁舞. 玩左陣kim要返屋k-,-
點知佢冇帶鎖匙A_A" 返番黎陽光-,-
之後. 1齊玩left 4 dead. 勁好玩@_@
爆完機玩到眼花花-_-
玩左3粒鐘就閃人了.
去左惠安園買小丸子. 好好食^_^
買完1起歸家了=]
|
| 發表時間:2009-05-07 05:57 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
帥mAn` 於 2009-05-08 08:45 PM 發表:
-amh
既然有提及帥帥的我,朕唯有賜你1個美麗的cM
|
網主回覆
當然喇v_v" Posted at 2009-05-08 09:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX=] Posted at 2009-05-08 09:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx=] Posted at 2009-05-08 05:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx=] Posted at 2009-05-08 05:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
呵x2 xD" Posted at 2009-05-07 08:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
系也-_-! Posted at 2009-05-07 08:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|