|
|
2009 年 8 月 31 日 星期一  |
-,-  |
分類: 未分類 |
琴晚.
娘子婷發癲-_-. help/口\.
金日.
中午..同樑.哨同埋佢老母去飲茶-.-
本身我老母又話黎.之後又走0,0
飲完.佢地上左我屋k染頭毛`
染到勁黑-,-
唉T___________________T.
聽日返學啦..吾想的說-_-
吾想返丫.
吾想返丫.
吾想返丫.
吾想返丫.
|
| 發表時間:2009-08-31 08:51 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
yalin 於 2009-09-06 11:38 AM 發表:
CM=]
|
網主回覆
謝;] Posted at 2009-08-31 09:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
西利ah. Posted at 2009-08-31 09:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
好威?! Posted at 2009-08-31 09:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|