2006 年 9 月 12 日  星期二

2006-09-12
轉左個SKIN x)
同埋開左個畫版>3<
http://freegb.hkultra.net/gb.php?id=siuting09
幫我留言哇 , 新開冇乜留言 ... (汗...)
每一天都要快樂*V*



訪客留言 (返回 siuting09 的日誌)



GABRIELLING 於 2008-03-21 07:21 PM 發表:
你個blog又幾靚喎!

簡單得唔錯!*v*

可以+你做好友嗎?

請到我blog答覆..plz =)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 siuting09 的日誌 ]