| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2014-05-07 |
♥♥♥still with you♥♥♥ |
變了 開始變了
變得小事化大
變得不可理喻
其實這些我都知道
但連我自己也不知道為何會變了
我知道你受不了
我也不好受..
每次我發完脾氣
傷害完你之後
我自己也會後悔
我自己也很不開心
有時連自己講緊果句野 心入面覺得吾應該講
但因為講左一半於是把話說下去
我都吾知點解會甘
其實我吾系故意搵交嘈
其實我都吾中意自己甘..
其實哩幾晚我每晚都好期待同你傾電話
但我都吾知點解我會毛喇喇燥起上黎
然後鬧交收場
點解你就淨系會怪我/___\;
系..系我錯
我吾應該亂發脾氣
但你就吾可以好好咁同我一齊分析系咩原因咩
然後只留下我自己一個面對
你要知道
你吾開心我都吾會開心
你話有時間吾中嘈下交幾好
之後你就會更加愛我
我吾中意甘
我吾中意嘈交
我認我系燥底
但你明知我燥底做咩仲要撩我
然後又牽起另一場風波
惡性循環..
我真系吾知要點做
覺得自己好冇用..
有事就淨系識得喊
吾系我吾想改
系我吾知點改
對吾佳/___\;
''如果有天我向你耍脾氣
你一定一定要把我拉回你身邊
然後把我抱得更緊
你知道我都是口不對心
發脾氣的說話都別放在心裡
如果連你都掉下我不顧
我的路還要怎樣行?''
從前跟你說過..還記得ma?
此刻好想被你擁著
然後在你耳邊說聲對不起 我愛你
ps. 連續3天
已經很累了
眼睛..對不起
|
| post time:2014-05-07 02:52 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | ... | 558 | »
|