| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2011-09-12 |
♥♥♥still with you♥♥♥ |
今日系中秋節..
前日就1早同嬤嬤做左節;
仲系果道發生左件好低b既事-_-;
話說叔叔話有雪糕食'
甘我米好興奮甘打開個雪櫃;
見到有盒3色雪糕;
心諗;yo!正!!好耐未食過xdd
心懷著興奮既心情打開盒野;
我挑挑挑@@!
系盒冰鮮魚囉;咩料-0-;
之後見到有另1盒冇甘好味既3色雪糕'
心諗有得食好過冇喇;
點知1打開.....
竟然系冰鮮肉;
原來大大盒dreyer's系格離@_@;
車~
食完雪糕打麻雀;
我地玩斗快食糊`
1鋪廿蚊..
本來我贏緊架-0-'
之後我姑丈吾抵得搭我搏頭@0@;
跟住就開始出統;
好彩最後刀贏60;}
而琴日就去左飲;
嗯......我個樣真系好老咩=0=;
我比人叫呀嫂-_-;
痴線;
系..我琴日爆乖;
滴酒不沾;p
跟住今日就同婆婆果d去小肥羊打邊爐xdd
好多野刀吾食得囉-_-;
不過士旦;
因為真系好好味'
番到家發現細佬妹吾見晒0_0;
比姑媽帶走左...
真系快-_-!!!
|
| post time:2011-09-12 11:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 274 | 275 | 276 | 277 | 278 | 279 | 280 | 281 | 282 | 283 | ... | 558 | »
|