| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2011-08-20 |
♥♥♥still with you♥♥♥ |
8月18日..
這是我的生日;}
那天我問你..
你知道今日系咩日子ma?
你話吾知..
心裡有1種失落感;(
7點幾..
你sd左句happy birthday比我xddd
我真系超開心;
點解你會記得既xdddd
可惜..你仲差我d野..
可能..你系隨口講下喇
不過5個月前的事我仲記得;}
當時我仲話吾要tim..
你話好多人想要刀冇得要-v-;
的確5個月後..我真系好想要''
旦你吾記得左嚕~
士旦喇-v-;
哈哈XDD
1句happy birthday就已經好開心xddd
哈哈..
甘耐而黎..
你答應既就只有同我sms吾sd個嗯字0v0;
刀好既..
起碼你記得1樣xddd
對比起我..
我答應人既野好似1樣刀未做過;p
cookies...我仲未整xdddd
哈哈@_@;
有冇d咩我系答應左人又做到架呢?
um.......um........um.....
系冇既..好似XDDD
哇哈哈XPPP
系牙..
果日唱左4個中k;}
旦我仲未夠喉囉..
反到家系電話同cying狂唱..
之後比人叫收聲刀吾收-v-;
系牙..
我決定以後生日刀吾可以比個電話冇電..
1開機有16個sms..
有擔心我既..有冇聊得制既..有講happy birthday既;v;
真系得人驚...
唉呀..好想怏d走..
牙媽話可能要讀完中6先..
甘我想走刀系吾想讀中6姐-_-;
我吾想再做IES牙-0-;
仲有中文-_-;
實驗報告-0-;
功課多到呢-_-;
我要走牙.............
|
| post time:2011-08-20 04:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 286 | 287 | 288 | 289 | 290 | 291 | 292 | 293 | 294 | 295 | ... | 558 | »
|