| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2011-06-27 |
♥♥♥still with you♥♥♥ |
今日d卷..
簡直系我畢生既黑點;<
真系衰到冇人有-0-;
甘多年黎..甘今次系最最最最差既1次@0@
我堅系好想死#_#
我接到d paper我真系想喊;0;
我仲好想死tim~
我系道諗..
吊頸死太辛苦`
吞老鼠藥好似0k得;}
跳樓死驚嚇親人@@
割脈又痛得制..
跳海又吾敢死#0#
之後cing問我系米痴左線..
叫我吾好張個試睇得甘重..
旦好難架喎0_0
我真系超比心機溫書..
人地話1分耕耘1分收獲.....
呃人架@@
我甘比心機米又系拎d甘既成績-_-;
真系吾死刀冇用..
'我不停甘問自己同1個問題
'咩事牙你..周小婷0_0
d成績點解可以差成甘既;0;?''
我答吾到我自己牙#0#
吾系因為我吾努力..
吾系我吾盡力..
旦點解d成績可以差成甘刀得v0v;
點算..將來.乜我仲有咩?0?
死...可以解決1切;_;
縱使我冇甘既勇氣@@
唉..今日唯1令我開心既就系見到果個男仔..
冇喇..我咩刀冇喇XD
我冇左佢..冇前途''
乜x刀冇喇XDDDD
真系開心到呢@@
3個月....可吾可以比多好多個3個月1我?
唉!!!!!!!!!!
|
| post time:2011-06-27 08:30 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 297 | 298 | 299 | 300 | 301 | 302 | 303 | 304 | 305 | 306 | ... | 558 | »
|