| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2010-05-17 |
♥♥♥still with you♥♥♥ |
今日放學比妍叫左我去補chem..
其實佢叫左我去好多次架喇-v-;
今日終於去左-3-`
之後系果道做左幾題mc同埋題目;
旦刀吾系幾識;}
去完補chem之後就左音樂室搵欣.彤果d`
佢地又系道練鼓x)
哈哈xdd;tea仔刀系道0_0
之後系道幫欣同cying數拍子-_-`
佢地成日刀打快左..
真系好想打爆佢地-/\-;
唉;之後就有d好吾開心既事發生了-,-
恕我吾識開解人-x-`
見到你甘`我刀吾知要做d咩好-0-;
只系系甘叫你開心d;
唯1做到既就系借個膊頭比你`
唉;真系冇用#_#`
之後妍走左;
冇幾耐我同欣刀去走左`
去左嘉誠行=}
比我見到隻好可愛既小甘-0-`
諗左好耐..刀系買左番屋企x}`
刀系50蚊咋`超平@v@;
and than去千色;
本來想買野食''旦揀左好耐刀揀吾到0x0`
諗住去大橋果邊買..
行到小巴站`突然好想食格仔餅@_@
之後行左冇幾耐`欣又話想食-_-`
又行番轉頭..
系佢買緊既時候;竟然比我見到tea仔x}
哇哇哇`真系超超超超超好彩`
同佢真有緣呢`
甘刀比我見到佢x)
佢屋企刀吾系果邊既;
吾知佢去邊呢0v0`
唉`不過我超樣衰囉-_-`
因為我見到佢果刻系咬住個格仔餅呆左甘望住xddd`
今日真系好開心呢;}`
♥愛.tea仔;230days
|
| post time:2010-05-17 10:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 313 | 314 | 315 | 316 | 317 | 318 | 319 | 320 | 321 | 322 | ... | 558 | »
|