| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2010-02-08 |
♥♥♥still with you♥♥♥ |
好開心;}
旦系吾知因咩開心-_-`
今日番學校補課-3-;
1早就出左黎元朗搵ee''
上左佢屋企;佢岩岩先訓醒-/\-;
搞左好耐先出得門口-,-`
之後仲要去7仔買包食0_0{超想打死佢}
搞到我遲到-_-;
見到得6個人番左咋;搞錯牙-0-
番去刀吾知做咩?!`
系道做數同埋坐0,0;冇聊呢...
and then好吾願意甘去左得意屋食@0@
之後又去ee的家{哩個禮拜冇咩邊日冇去佢屋企}
牛小欣同小娟刀黎左..
去左睇@#@;
不過今日果d吾系好激姐-_-'
小娟好快就走左嚕0#0
睇睇下比ee叫左去幫佢煮麵..
跟住欣又話要食米粉-0-
煮煮下我刀肚餓所以食河粉;}
超好食{我煮緊系好食喇^0^}
系佢屋企刀吾知坐左幾耐終於坐到7點.3.
欣就番屋企先;我同ee就去左m記食cheese cake;}
飽到嘔@0@
after that就開始行去花市-_-'
行行下小娟話見到我地;
s0小娟;小瞳;ee;mr.square;佢堂妹同我就1齊行喇.
系3號出口道見到肥肥..
之後等左吾知幾耐妍打黎;}
話自己系5號出口-_-;
我地跟本刀吾知佢系邊-,-
佢搵左好耐先搵到我地xpp''
之後又吾知等左幾耐欣姐先出現#_#
系果道真系好悶..
妍系甘叫走-w-;
s0我地就諗住去公園..
我地入左千色;去完廁所我同ee就冇喇喇走左xpp`
唉;真系對吾住大家喇-x-
10;00幾就走左嚕;{
唉;開頭又話食糖水..
刀冇得食既-0-`有d失望tim-_-`
哈哈xdd`
不過今日刀幾開心喇;}
p.s.聽日本來要番ls旦我地個個刀話吾番;}
哈哈xdd`
唉;tea仔刀吾番架喇;
我番去做咩喎-0-所以我決定吾番0v0
`愛tea仔x)
|
| post time:2010-02-09 01:03 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 324 | 325 | 326 | 327 | 328 | 329 | 330 | 331 | 332 | 333 | ... | 558 | »
|