今日,,同平時一樣.. 要返學..因為要做功課, ,所以唔得閒打日記呀'' |sor sor..依家我應該 會打番,唔好走呀你地.. keep住睇..依家訓啦;; 明日去<童軍>,,玩咗D咩'' 返咗黎再打出黎啦;;再會啦!!