唉,,住左院一個月luu,,吾經吾覺就一個月,,但番學又吾見甘快woo..都吾知點解,,可能多左部電視同埋d野食既關係喇,,'HEE`!
琴日朝早醫生巡房'我同距講話想出院,,距話聽日先..姐係今日..都好喇,,還掂隔離床都係今日出,,有人陪'一日吾怕喇,,就係甘,,訓多晚'
朝早,,隔離床開始攪出院手續LUU,,我朝早又冇醫生巡房,,因為無醫生巡房戴番張紙係出吾到既'我等到4點幾..都未有醫生泥...心林''
死喇,,無醫生泥咪出吾到院LOO,,隔離戈個都攪掂晒準備走喇..甘我點算牙..''我超驚自己一個訓LOOO,,算喇,,洗頭先..and than..
有姑娘入泥,,話搵吾到廖醫生wor,,我就話搵李醫生..好彩,,距都得閒..距泥到之後,,我同距講話我想出院..'距好似咩都吾知甘..話下..
而家出牙..甘問我'呵,,我就緊係答係喇,,HAA'之後等距幫我洗完傷口..之後就同李醫生傾左一陣..我覺得距係睇我甘多個醫生裡面最
好既一個,,最講得笑,,我最吾中2戈個就係戈個姣佬,,林起都想死LOO,,,姣到甘,,當我令妹甘同我講野..就沖涼同埋汁埋野就等攪埋D
手續就出得院LUU,,戈陣真係好開心..'但係點知'但當我番到屋企一陣',就覺得好想番醫院'我都吾知點解,,'可能因為對得醫院太內喇,,
雖然戈一刻好想走,,但番到泥...又想番醫院..唉''吾知做物鬼牙',,算喇,,吾番都番左泥喇'',,吾通又入番去咩..<---林法好多餘...>22<'
E+就專心養傷...每隔2,,3日番醫院換藥同覆診,,同埋睇埋隻腳二希望下個月可2好番喇,,因為好多野要做..NO.1就係肥狗同黑蕉老
哥既HAPiii B DaY喇,,NO.2就係牙婆生日..如無意外的話..同牙婆食完飯之後就直接住我舅父架車經深鎮去HK..玩番三兩日都好''
之後8月中或者8月尾一齊去食飯....同埋玩多一排就乖乖地甘等咩咩喇...HEE'!好期待牙''希望快D好番喇..-33-' |