今日成日都系屋企,
成日都好悶,
天日6:00p.m.先返學,
可能9:00p.m./10:00p.m.先放學/3\
今日早上出咗街,
下晝1:00返到屋企食飯,
食完飯睇咗一陣電視訓教豬,
訓醒隻腳連繼抽筋2次痛死!!
之後屋企人話出街食,
我冇出到去食!!
因為隻腳好痛!!
好驚今晚再抽筋牙!!
今日早上系屋企,
之後miss打黍叫我3:30分返到去美容院,
返到美容院,
我仲記得d野點做,
仲通過咗miss考試,
7點鐘走,
去咗家穎屋企打邊爐,
食到10:00返屋企!!
返到屋企玩咗1陣電腦!!
P.S.我真系吾明點解你可以咁忍心吾里我,
真系吾知道你系咪真系真心愛我,
吾知道你有冇睇我打既日記??
我打既日記都系想你睇!!
今日早上原本同婆婆去睇醫生,
之後婆婆話冇事就去咗食早餐,
都吾知系咪病咗,
成日系咁流鼻水打哈次,
上樓個管理員又送我上樓×D
之後成日都系屋企Lu...
今日早上同屋企人飲茶,
飲完茶返教會,
返玩教會返屋企,
返到屋企留下個管理員送我上樓=D
返到屋企玩電腦。。。