((*珍惜一刻目前,,,,
就算心很痛-*心裡亦有淚,,,
也不願流淚望著你))*
甘日見到df,,,講下我大家生活,, 講講下講到"佢",,,,
吾通系我諗錯?系我管佢?系我太緊張?,,,,
系禾吾好,,定系佢太過分>?
我對佢要求太高嗎?? 也許我要把要求降低,,,期望放下,,!!!!
佢對我好時要開心,,,吾搵我時,,
時要覺得佢也有自己要做的私生活,,
比佢咁樣既拍拖生活也許會好啲既.....我諗...佢會開心啲,,
唉,,,我好冇耐呀,,,我吾知打比"佢"好呀,,,!!
打比佢右吾得行...吾打比佢右話吾到比佢知我幫佢睇電話,,!!
唉,,我可以點做呀,,佢係咪想同我散呀?
點解咁咖,,!!??成日刀係咁咖??我好怕呀,,!!!!
我吾知我做咩中2佢呀?>!!仲要係好中2呀,,!!
|