點擊查看全圖
  
 

點擊查看全圖   

 
 
    
    
 

siutung19
暱稱: 小桐..
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
甘日...好忘系咁COPY ...
豬仔....
嘩...甘日爆慘...
開開開心....
...><
文章分類
全部 (83)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 83
留言總數: 55
今日人氣: 0
累積人氣: 3016
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed


 
 

 
   
  

     
 

2005 年 10 月 21 日  星期五 晴天

唉,,我吾明白呀"珍惜一刻目前,,就算心很痛-*心裡亦有淚不    
     
        
   
  
  
  
點擊查看全圖   

((*珍惜一刻目前,,,,           
就算心很痛-*心裡亦有淚,,,  
也不願流淚望著你))*          
甘日見到df,,,講下我大家生活,,
講講下講到"佢",,,,
吾通系我諗錯?系我管佢?系我太緊張?,,,,
系禾吾好,,定系佢太過分>?
我對佢要求太高嗎?? 也許我要把要求降低,,,期望放下,,!!!!
佢對我好時要開心,,,吾搵我時,,
時要覺得佢也有自己要做的私生活,,
比佢咁樣既拍拖生活也許會好啲既.....我諗...佢會開心啲,,
唉,,,我好冇耐呀,,,我吾知打比"佢"好呀,,,!!
打比佢右吾得行...吾打比佢右話吾到比佢知我幫佢睇電話,,!!
唉,,我可以點做呀,,佢係咪想同我散呀?
點解咁咖,,!!??成日刀係咁咖??我好怕呀,,!!!!
我吾知我做咩中2佢呀?>!!仲要係好中2呀,,!!

    
     

  
  

刊登時間︰2005-10-21 08:18 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK

點擊查看全圖
 
    
 
 

FD'S仔 :最愛..家姐SIN*小芳*,,小欣,,
            小彤..小瑜..小TER..小雯......
DF'S    :小西,,小言..譚小遠..太子2..
            番子..小杰..小煒..賢仔,,小勤.. 豪..樂
哥B..    :M仔,,亞豪..亞文..亞明.亞宇*
最愛..    豬小明.....!!