我成日都比我家姐和家人話肥,
但係d friend又話唔肥,
但係我覺得佢地騙我,
究竟我肥定係唔肥,煩死人,
但係如果肥,我應該點減?
第二煩,就係我身邊d朋友都有boy friend ,
但係我日日d friend 都叫我同佢地一齊玩,
搞到我好似電燈炟,好慘。
生日就快到 好開心 因為 呢一次生日係我十一年黎 最開心既一次生日 因為以前d生日都冇人同我過 好孤獨-______- 今次係我既新朋友同我慶祝生日 以前d fd 唔會咁做 所以好開心 ~ ☆ ~ ★ ~ ☆ ~ ★ ~ ☆ ~ 多謝表姐份禮物 希望十月生日既人 生日快樂