放手+放手+放手=忘記
140日啦"""
140日啦""
開始放棄你
I LoVE YoU
我愛你啊啊
code:  

 

 

       

。°□■||*牙魚*||●|....`/.* 只想跟你說=]*...I LOVE U!!◆;*
〝☆…傷口該怎麼復原??〃*--
       .°*。愛上別人從來都是幼稚°●o!。
     *` 愈是真摰的愛ˇ°愈是沒有理由°*..■
           ||◤°在旁人眼中愈是幼稚||!\"**  

 

2007 年 1 月 1 日  星期一   晴天


倒數啊... 分類: 未分類

 

 

3,2,1""happy new year

哈哈...07年啦...咩都仲新開始

咁我對你既愛""又係唔係可以重新啊?

 

 

係 琴日...我10點就起左身啦...我同cc起左借書喎

哈哈...借左大約2本啦(我話係每個人計啊)

我地借完書就去左m記食野野啦

哈哈...好好味啊""食完野...我就去左我亞媽既....

埔頭啦""唔知點解...亞媽既宥頭係冇咩野玩咁""

但係唔知點解....我每次去到都唔會悶嫁!!

仲會覺得好好玩添""好啦好啦...宜家離07年仲有02:45:03

呢個時間唔係我亂講嫁...啊...唔好意思""我有d野冇講到添

06:30到啦""亞媽同我就去左尖沙咀倒數啊

咁仲未到00:00個陣...咁我就同亞媽周圍行囉

都唔好玩既- .-""""仲有d悶...不過有亞媽係到...都唔會太悶個喎

唔知點解""到左啦...我話到左23:57啦

3..2..1..好野""07年啊""到左啦

唉...頭先就係好開心既...不過等車個陣唔方唔開心啦

我同亞媽等左成半粒中先等到車喎

慘啦慘啦...返到屋企以經02:23啦

仲要充良呢!!唉...琴晚要03:30到啦""先訓得啊

不過....我都冇後悔去左..因為真係好好玩啊

 

咁係度就祝我d讀者"""happy new year..^^

 

我憎死你啊

我唔會原諒你啊

 



siuui731
暱稱: 牙魚
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我返黎喇!!
情人節喇
新年喇!!!
媽媽....
I LoVE YOu(排球)
文章分類
全部 (35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 13
今日人氣: 7
累積人氣: 2088
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed