
3,2,1""happy new year
哈哈...07年啦...咩都仲新開始
咁我對你既愛""又係唔係可以重新啊?
係 琴日...我10點就起左身啦...我同cc起左借書喎
哈哈...借左大約2本啦(我話係每個人計啊)
我地借完書就去左m記食野野啦
哈哈...好好味啊""食完野...我就去左我亞媽既....
埔頭啦""唔知點解...亞媽既宥頭係冇咩野玩咁""
但係唔知點解....我每次去到都唔會悶嫁!!
仲會覺得好好玩添""好啦好啦...宜家離07年仲有02:45:03
呢個時間唔係我亂講嫁...啊...唔好意思""我有d野冇講到添
06:30到啦""亞媽同我就去左尖沙咀倒數啊
咁仲未到00:00個陣...咁我就同亞媽周圍行囉
都唔好玩既- .-""""仲有d悶...不過有亞媽係到...都唔會太悶個喎
唔知點解""到左啦...我話到左23:57啦
3..2..1..好野""07年啊""到左啦
唉...頭先就係好開心既...不過等車個陣唔方唔開心啦
我同亞媽等左成半粒中先等到車喎
慘啦慘啦...返到屋企以經02:23啦
仲要充良呢!!唉...琴晚要03:30到啦""先訓得啊
不過....我都冇後悔去左..因為真係好好玩啊
咁係度就祝我d讀者"""happy new year..^^
我憎死你啊
我唔會原諒你啊
|