| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
Day1`  |
分類: - 我滴心情":) |
今日英文堂,
Mr Lau 搞冷get,
話今日系上佢最後一堂,
我地會好5捨得佢wo":(
不過...我真系有D5捨得佢":(
下年冇得聽佢搞冷gret啦!
IS冇冇聊聊咁上,
一齊同yuki食糖!!
又系英文堂,系到傾計,冇上堂!"
MUS我考咗,5洗考^^
林熙活冇啦啦笑,佢個樣好好笑牙!
MATH,好簡單,所以冇做homework.":)
中文好趕咁教書,
聯課被人拉去做二打六."
|
2008 年 6 月 1 日 星期日  |
(1)  |
分類: 未分類 |
琴日,Ka yan 佢地放我飛機,搞到我一日不出家門"
我找下找下個筆袋,找到張餐卡,數很快就變成F.2了".
但...我有D5捨得F.1A,雖然好多人我都好憎,但感情還在!!
我我好期待個暑假,但暑假後就會5見好多嘢,
我驚同Ka wing 佢地D関係更差!:(
感情百感交集,真系好難形容"":(
牙媽話考完試先比零用錢我,食佢屎啦"
話驚我周圍去挽,5溫書wo!"
E+窮到底褌洞都穿啦",筆到買5起,
點考牙??!"><
sor"琴日個篇打錯日期"! |
2008 年 5 月 31 日 星期六  |
(2)  |
分類: 未分類 |
(我打番之前果D)!!
~唉~ 我今日打第二篇啦" 啫系代表我悶到痴肺"><
今日我細佬炒車牙"都傷得幾嚴重(皮外傷),
但見到佢損手爛腳,真系替他可憐!
今朝,我同我老母嘈,話要我攞考試範圍,
都未派曬,點攞??!:(
今日原本同KA yan 佢地整IS 舊垃圾,
但call 佢又5Q聽!好似有心避開我咁,
5做咪出聲lo,5洗挽我ge!:(
個份我自己做曬啦!番到去同佢講
就話〝sorrty lo!我5記得左!!"
我终於知道我冇嘜fd子,
但...分組我都有份.
because 我on9,(佢地5做,我做曬!)
上次數学専題又系咁,
得我同鄧綺雯做!><
E+又系咁,仲要得番我自己"
我知我ON9,成日痴住老豆老母挽D〝親子活動"
又跟5上潮流,同yuki
去游水又比佢地講我壞話,我又樣衰......
鳴鳴...我好自卑牙":(
我冇資格鐘意人,更加冇LOVE我"
我好傷心,有點兒想“自尋短見"牙":( |
| 1-6-2008 |
分類: 未分類 |
今日系我第一日打BLOG ,5G打咩好.
不過真系好悶牙,:(成朝睇TV.
2:30Pm 去KA yan home lu!^^ 整IS 舊垃圾~唉~
娟娟冇ON ,約5到佢添!!得番三人之力.
Do what?
好5想做功課牙" :( 其實好少ge,不過5想做!
我悶到睇〝洛克人〞啦!
真系好寂寞" |
|