o wan爸b生日.....  |
today is o wan老豆生日...今朝起身都好似平日咁返學,都冇咩事發生,直到放學要留係des room做雕塑,好彩有莊青同o wan陪我,唉...個雕塑好難正呀,再對得佢耐我都想死呀...冇耐見到柯南,佢問我,你係唔係話我『肥頭x耳』,當時個一陣o晒咀囉,真係俾亞敏累死囉,之後我就話係『肥頭得意』呀,得意得黎好似大番薯...依排發覺自己講d野好有問題,成日都講錯野,激嬲人...冇耐miss張放我走,經過46車站個陣,見到d野好嚇親我呀,之後我就陪莊青換3,跟住就去o wan到,我地坐左係個公園到傾計,之後就上左o wan home la,上到去好多人呀,佢家姐條仔仲表演魔術俾我地see tim,不過我只係識得一個,跟住我,莊青,o wan,o wan家姐,同埋佢條仔,係到玩鋤d,由於莊青趕時間,so我就同佢走lu,當时個一刻,我眼前只看見很多食物,攪到我差點兒流晒口水,我仲臨走前同佢爸b講生日快樂,but佢亞爸都冇反應he,無奈....之後去左莊青home食野,同埋玩到咁上下就返home lu......
竟敢說會再愛我一遍
|
| 刊登時間︰2006-05-21 12:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

今日放左學超攪笑....  |
冇打2日blog la,唉,死la,依家愈來愈遲起身tim,點好呀,真係就變pig la,today art個堂又正雕塑,攪到我成隻手都係個d泥,dirty...p.a堂要test...中文堂個陣做完listen,after同ka lai 傾計好輕鬆,放學個陣,yan,ting 要留comm test,so我同亞yu就係課室到等佢地,超攪笑呀,我同亞yu係個黑板寫左好多攪笑野,點知個校工入到黎就話我地跳舞,仲叫我地唔洗理佢,計續跳舞,仲之真係好攪笑la,笑到我死死下,等完佢地之後,我就落左des room到做返個雕塑,點知,差唔多做到咁上下,miss叫我再做,o....左咀囉....唉...算la,做得唔好係咁嫁la...,返到home訓左一個鐘,之後起身eat dinner and see tv,哩排都冇咩點see tv...慘...,睇完之後就做功課.....
1*你叫咩名:wong siu wan
2* 你幾歲: 16
3*有冇試過唔記得拎野:有成日嫁la,正一大頭蝦
4* 平時出街會帶D咩:money
5* 讀緊中幾:form four
6* 妳幾點起身番學: 7點;*)
7* 依家學緊D咩:model training,不過就好想學跳舞,singing and體操
8* 有冇食煙: 冇!
9* 有冇飲酒: 冇!
10* 有冇睇過4仔冇格仔:有 ...
11* 做過D咩係妳覺得最壞: 呃自己個好知己
12* 有冇暗戀過人: 有,不過我一定會講俾個個人知
13* 有冇介過手: 有,haha,為左d白痴野而介
14* 介左幾多條: 下....都幾多個bo
妳間麻煩學校問題`
15* 妳最中意同邊個1齊食野: yu,ting,yan
16* 邊個老師妳最中意: 有好多...bc佢地對我好好
17* 邊個係妳班主任: ka lai
18* 妳對妳個班既感覺係點: 好noisy
19* 中唔中意任教妳既老師: like呀
20* 妳最憎邊個老師教妳: 下....呢個問題..就
21* 妳覺得MATH miss 教得好唔好: maths係阿sir,,都ok la
22* 咩堂妳係最不專心: chin
23* 上MATHS會做D咩: 計數
24* 上 PE堂會做D咩: 見到有咩玩,就玩
25* 上英文堂妳會做D咩: 聽亞sir講笑,真係好好笑
26* 有冇帶學校唔比帶既野番學: 冇bo
27* 留過幾多次堂: 唔記得lu
28* 為咩事而留: test同art 功課
29* 留堂期間做D咩: test同埋做返d功課
潮流問題`
30* 而家妳班有咩風氣: 玩電話
31* 邊個係班中比人跟風既對象: 我諗有好多ge
32* 而家5興D咩: 唔清楚wO,
33* 睇咩時裝雜誌: no,普通個d就有>.<
34* 如何得知而家興D咩: see 雜誌...
35* 妳平時出街點著: 衫同褲,同埋會著得好c文...襯返我ma
36* 中5中意品牌: mama地.
37* 妳D 3係邊到買: 舖頭
38* 有冇環: 耳,
39* 係邊到釘: 良景and智樂
40* 最中意邊個歌手既衣著: 有好多
41* 最中意同學邊個既衣著: 下,唔知bo
42* 妳覺得邊個好OUT: 下....
同學之間問題`
43* 妳最常講既粗口係咩野: 我唔講粗口!你信唔信呀
44* 妳最多同邊個粗口交流: 唔講la
45* 邊個朋友最WET: yanki,君lai仲有好多嫁
46* 邊個朋友最衰:莊青,bc成日搵我笨
47* 妳最衰既朋友會做D咩:咁就要問下佢本人la
48* 同朋友1齊做過D咩衰野: 要諗下bo
49* 有冇珍惜而家既友誼: 有呀-,-
50* 當邊個係妳1世既好朋友: yu,ting......仲有好多!!!
51* 第時大個會同邊個1齊住: yu,ting,yan
52* 邊個最有錢: 我諗yu,ting,yan
53* 邊個朋友而家最幸福: 唔知呢...個個都係掛
54* 最唔希望朋友對妳做D咩: 出賣,
55* 邊個拍得最多次拖:真係 唔知WO
56* 邊個朋友最妒忌妳: I don't know
57* 邊個朋友最令: 怡
58* 邊個同學最好人: yu,ting,yan
59* 邊個朋友最顛: 以上個3個到係...
60* 同邊個1齊會開心: 又係佢地3個
61* 最想同邊個1世朋友: 上面有得睇
62* 最想妳既男性朋友同妳既女性朋友係埋1齊: 德倫同莊青
63* 妳最好既朋友而家有冇拍拖: no...
63* 覺得朋友之間乜野係最重要: 信
64* 邊個朋友最串咀: 下....真係唔知bo
65* 邊個朋友思想最成熟: yu
66* 邊個朋友最搞笑: yu
67* 有冇D咩想同妳最好既朋友講:我愛妳,
68* 邊個朋友個樣同佢性格唔相似: 冇bo
個人回憶問題`
69* 妳最懷念既回憶係D咩: 同yu ge攪笑野and我d魚野
70* 妳最懷念邊個: yu
71* 妳最想番到咩時候: 我出世個刻
72* 妳唔想番到咩時候: 傷心ge日子
73* 以前同而家既妳有冇改變, 變左D咩: 都係咁單純...
74* 妳中意以前定而家既妳: now
75* 有冇朋友以前同而家變到唔同左, 變左D咩: 哈,自己諗啦D人
76* 以前妳係1個點樣既人: 好壞的小女孩
77* 而家妳係1個點樣既人: 好乖耶
生活感情問題`
78* 而家有冇拍拖: 有
79* 妳而家中意邊個: 冇bo
80* 佢有咩好妳要中意佢: 都冇鍾意人點答呢...
81* 妳最後悔中意邊個: 哈,<好多bo>
82* 有冇玩弄感情: 冇
83* 有冇做過第3者: 冇
84* 有冇曾經為妳中意既人而喊: 一定有
85* 有冇為妳中意既人介手介腳: 有手,冇腳
86* 妳而家係暗戀定明戀: 係熱戀之中ge淡
87* 妳而家恨唔恨拍拖: 恨呀!
88* 邊隻歌形容到而家妳既感情: 愛你變成恨你
89* 邊隻歌令妳聽到喊: 大把
90* 妳最中意邊句歌詞: <情人漸已走遠 超出我視野>
91* 你想你中意既人點同妳表白: 唔需要,我都冇鍾意ge人
92* 想係邊到結婚: 迪士尼
93* 試過HURT未: 當然試過la
94* 妳同妳而家中意緊既人有冇可能: 一定唔會有
樂壇感覺`
95* 妳中意邊個歌手: 實力派
96* 妳中意邊個明星: 又係實力派
97* 妳最中意邊幾隻歌: 好多,
98* 中意咩類型既歌: 好聽IS OK!
99* 覺得邊個歌手唱既歌係香港樂壇希望: 依家我想係泳兒
|
| 刊登時間︰2006-05-19 12:34 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

好好睇呀~女人唔易做...  |
今日係mother's day...原先朝早我地成家出去飲茶嫁...but我太懶訓la,so冇去到...突然覺得自己好衰la,bc難得一年得一次ge mother's day,都唔陪老媽子...太不孝...起左身之後就睇『feel 100%』、『電車男』同『麻婆島』,跟住就返bedroom訓教...訓到5點到起身又見冇野做,又訓返....死la,成日係咁訓,遲旱變隻pig 囉...>.<直到晚上,就see『女人唔易做』好好睇呀~雖然有兩個板本,but我都係like第2個多d,真係好好睇呀...好彩都係個happy ending...跟住就睇『王子變青蛙』,睇得都唔夠候ge...下個星期仲要冇得睇tim...so unhappy...
寧願哈哈大笑 也不要哭哭啼啼 |
| 刊登時間︰2006-05-15 08:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 最後的一課.... |
today 8點到就收到個morning call,冇耐亞婷就打俾我,我地正好晒d野就返學校,今次ge活動係我地最後一次上...雖然有陣時唔係好like上,但係真係好唔捨得呀...之後我地成班人同miss,summer sir一齊係IT37室到食野,仲感覺好warm,好似一家人咁,而且仲收到亞sir寫俾我地ge信tim,不過就留左係亞婷到...keke...跟住仲有亞sir請我地食雪條tim,好味...好開心呀~有7-11ge大口仔呀,專門係放key嫁,由於亞sir係7-11 buy左太多雪條la,so有好多大口仔,佢仲俾左個我tim,完左個活動後,我就同亞婷去左吉島到行,經過華都個陣,我就buy左串士多啤梨ge"冰糖胡老"食,好好味呀,不過就好怪囉,勁俾人望住我地食...無奈...食完之後去左2%,IT....行,行左好多地方,行到咁上下,大家都feel到好累,so buy埋d bread就返家,返到home sleeping,太累la...訓到差唔多6點個陣就彈起身睇『mvp』,睇完之後就睇返之前d『電視劇集』、『Vivi! club daisyland 』同『扮野小魔星』,好cute呀~史迪仔,太可愛耶...
thx~wing又要你叫我起身,真係唔好意思呀,小云唔可以再咁懶訓嫁la,要學懂早一些起身,要有自制能力嫁ma~小云係一個叻女黎ge...一定要"沖破"耶...好白痴呀,自己讚自己....
*﹏ 竟敢說會再愛我一遍 , 不說話我看你要拖多幾多天 `'°*
|
| 刊登時間︰2006-05-14 12:37 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

好想同你講清楚,我地ge關係...  |
today亞yu同欣欣都冇返,得返我同亞婷...冇耐就見到香蕉妹妹同佢條仔一齊,勁攪野囉...之後一上到去就有eng test,好彩都合格...小息個陣就係到聽香蕉妹妹唱歌,lunch好彩欣欣返左黎,我地3丁友去左5月花到食...都好耐冇去個到食la~勁攪笑呀~今日同欣欣食完野個陣勁笑囉...笑到我地死下死下咁,after school又留art,留到差唔多8點同福友,牛丸去buy完野食,就返home,去9公home,搵娘子,之後就see tv and play computer...
琴日俾你攪到我好炆呀...同你玩msn玩都我就黎出火...我真係好想知道我依家仲同你一齊係為咩...講真個呀,我地真係好淡,我都唔知可以拖到幾時,呢仲感覺真係唔好受,好想攪清楚我同d關係...點都好俾個答案好呀...
有陣時我係咁諗...當一段感情淡得好勁的話,我夠竟應唔應該收保返我同你ge感情,最終都係.......唉...算la~
如今你未說別離,
但我感覺已遠走
now我和你的感情就淡得好像流水...般一樣 ←我應怎樣做好才是對的→
情易散
※我自問實在是對你太衰la─
請原諒我咁對你...好ma
自私的我 |
| 刊登時間︰2006-05-12 11:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 29 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|