|
今朝應承左林明話去睇佢地踢
後尾都無
其實好想好想去
好想好想睇6C+你地踢
好想好想 見到佢
星期4 i'll go:(
但應該無機會見到佢囉
亂up一通
竟然
我行到去課室門口
淨係講左個shit字 shitshitshitttttttttttttttttttttttt
點解最唔想發生既事會發生
今次唔想衰都要衰
世仇
頂
lunch落kennedyroad又無收穫
哈
同佢地講起sanders張相
last day有機會見到佢既話
我一定會影多張
pk
TAG返兄同妹ok?
!!!I WANT MYSELF BACK!!!!
靠
比我打多幾隻字發洩下
開心唔開心
呵呵
幾隻字姐
比d耐性pk
汁完野
開心
唔開心
因為咩都無做過
頂
好多垃圾
仲有
唔捨得掉就係唔捨得
唉
癡線
追唔到
救命
明張卡
仲未比佢
聽日 睇下你隻豬咩反應
一定又係
指住我話
癡線婆哈哈哈哈
好唔願意開個箱
太多野
太多唔鐘意既野
fk
搵出黎果幾份
點解係劣作
恰鬼我
好搵唔搵
呢個時候迫人交野
我間房係一個海
我係入面游呀游
游下游下
撞到隻肥魚
比佢咬咬咬左
然之後呢
葬身係呢個睇唔到岸既地方
無聊
好滿足
好空虛呀
因為
乜都無做但無啦啦好滿足
笑
傻婆
嘻
今日放假
浪費左 應該有24小時
6個鐘拎左黎教豬
跟住下6個鐘都打算教豬
開心
唔開心
救命
哈哈
完了
加一個
句號
。
|