| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 4 月 28 日 星期五 |
 | |
| 106 會考英文 |
今日我6:30a.m就起左身啦...因為今日我會考英文呀...不過我成7:30先出門..好遲呀...
所以今日就遲左到啦...遲左一陣啦...
份英文paper1 and paper2都幾難呀...應該死左
之後就返左屋企啦...playing computer呀
|
| 刊登時間︰2006-04-28 09:35 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 4 月 23 日 星期日 |
 | |
| 105 休息 |
今日冇去到溫書ar...勁正唷..
今日好早就起左身...去拜山呀..心情唔錯呀...根住就去左食野la...之後再去左親戚家去lu..冇野做...~~~.
起瑪可以休息一日唔駛溫書先... |
| 刊登時間︰2006-04-23 06:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 4 月 21 日 星期五 |
 | |
| 104 溫習2 |
今8:30a.m話...仲以為係細yo添...原來係岑太打黎啊...細yo8:45a.m先打比我叫我起伸...我就話想訓多陣,之後細yo就9:30打比我呀﹗我地照樣起11:00am去到自修室門口wait呀
今日我溫左中史呀...今日早上我地班得咖喱,何俊文...同埋我地...之後lunch叫埋曾紫閣黎溫...ooo都係溫到5:00啦 |
| 刊登時間︰2006-04-21 10:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 4 月 20 日 星期四 |
 | |
| 103 溫書 |
今日早上我同細yo講左11:00a.m起自修室門口等..佢遲左半個鐘黎呀..
lunch個陣大yo都有黎呀... |
| 刊登時間︰2006-04-21 10:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 4 月 11 日 星期二 |
 | |
| 102 地理補課 |
今日本來係9:00補課呀...不過我個鐘唔知做咩呀..好似無響到咁...我醒8:20先起伸呀..遲大到..所以我就打比咖哩叫佢同我話比miss聽我會遲D番呀...我番到學校都有好多人番學補課呀...
補完課就去左食野啊...見到佢地同台食...本來想去第二度食...不過咖哩佢又話是旦...坐遠D咪OK啦...之後就坐左係度食啦...
食完野就返左屋企.... |
| 刊登時間︰2006-04-13 11:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 50 | »
|