Cursor by www.Soup-Faerie.Com
★☆小欣萬花筒°∵°☆↘
點解你地好似變曬咁架,以前既老地方已經不在了,雖然依家有人錫同氹,但我依然唔係好開心,我好辛苦啦,唔想再裝笑,希望你地可以理解吧!
siuyankerry
暱稱: 小欣
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
176 考acc.同tourism
175 考house keeping
173 interview當日
172 有得interview
174 考cost control
文章分類
全部 (249)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
∼Links∼
Charming Charlene* .:. Sasa Station. Twins Delight* ---123-sagill club--- :.Rainie Studio.: 楊丞琳香港非官方網頁
日誌統計
文章總數: 249
留言總數: 8
今日人氣: 26
累積人氣: 2734
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 28 日  星期三 晴天
10 大打出手 愉快

今日中文堂...之前都話過班人係度掉來掉去啦,今日許智淳無端端又掉我,搞到我小息要大打出手!!之後,小息後上堂前佢又用紙掉我,我掉轉頭咪話邊個囉,區易飛、佘盛祿即話仲有邊個呀,咪係許智淳囉~

玲玲今日掉張家豪,本來張家豪唔知邊個掉佢既,點知曾永諾話:「掉十次人都唔中一次o個個呢」張家豪即刻知係邊個,跟住我串佢啦~~

刊登時間︰2005-09-28 06:22 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
9 壞同學 開心

今日都ok開心既,又冇遲到!!不過今日我個女Annie隻腳好似整親下呀~~不過應該都冇咩大礙既!!今日中文堂好好笑,親呀sir係黑板寫緊野個陣,玲玲係度用紙掉呀張家豪,呀張家豪又用紙掉呀玲玲,佢地兩個係度掉來掉去好好笑,而呀佘盛祿又係度用紙掉呀yoyo(邱思敏)同埋Sandy好好笑,不過我好驚佘盛祿又掉到我,搞到我要扒落張抬到,呀區易飛、陳輝洪同佘盛祿跟住又係度整呀肥鵬,個陣肥鵬sleep緊,佢地係度玩佢、整佢張chair,好好笑,之後阿sir就同區易飛講:「你使唔使我捉你去停課室呀,係度騷擾D同學聽書」。

今日我本來要補ART架,尋日阿SIR講過,如果今日唔留低會SEND我去課教,但我冇留低呀,唔知係唔係真係會罰呢?我唔想去呀!!

刊登時間︰2005-09-28 06:08 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 9 月 27 日  星期二 雨天
8 變態校園 愉快

今日我好準時返左學,返到學校都變變地太既,明知依家打風,仲要排隊,好啦!!點知排排下隊落雨,搞到lose左D時間,好彩冇淋濕個身~~

我地今日下半班要Group lnterection分左姐又冇做過,靜係掛住同我地講D point,當我地係細路嗎,如果我係5A班既上半班就好啦,Miss Lam教得咁好,好羨慕呀!!不過都係發夢架啦!!點會有可能呀~~係唔係~~~

今日有選收堂,我今日咩功課都冇做,佢竟然冇話我,只係話我做得唔好乍,真係轉死性lo ~~不過我今日都要Art補課,不過好快就走我lu~~

刊登時間︰2005-09-27 06:22 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 9 月 26 日  星期一 雨天
7 咪試 愉快

今日我本來6:00起身架,但我唔知醒,遲左成個鐘先起伸呀~~好彩岩岩好返到學校冇遲到「真係好lucky呀」!!不過我今日咩工課都未做,為有係車到做啦~~今日我本來認為我會好眼訓,但係冇訓過喎!!真係好好彩呀==

今日原來係中史小測,我今日先知呀,冇溫過喔!!不過都好似答得唔錯,但係我唸都要抄啦,因為我都唔知自己答左D咩出黎囉~~

刊登時間︰2005-09-26 07:25 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 9 月 25 日  星期日 晴天
6 colorful

今日同曾日都係去左旺角,仲有去左荷李活,但係今日係為左兩件事而去街既,第一、係為左買禮物比我個女Annie,第二係都為左幫我個女不個係另一個女嘉雯,幫佢打扮下啦!!

今日我係home打左好多次比嘉雯,但係原來佢張電話卡lose左,於是我地照今日既行程去完荷李活買禮物比我個女,之後再同嘉雯去旺角中心SHOPPING啦,我幫嘉雯買左一條裙、一件衣連外套,我地仲去左食魚旦添!!

我就買左件衫同埋一條褲既,都幾開心呀!!等我會考完左之後我一定會買好多好多既靚衫架~~~!!!

刊登時間︰2005-09-25 09:01 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]