| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 9 月 28 日 星期三 |
 | |
10 大打出手  |
今日中文堂...之前都話過班人係度掉來掉去啦,今日許智淳無端端又掉我,搞到我小息要大打出手!!之後,小息後上堂前佢又用紙掉我,我掉轉頭咪話邊個囉,區易飛、佘盛祿即話仲有邊個呀,咪係許智淳囉~
玲玲今日掉張家豪,本來張家豪唔知邊個掉佢既,點知曾永諾話:「掉十次人都唔中一次o個個呢」張家豪即刻知係邊個,跟住我串佢啦~~
|
| 刊登時間︰2005-09-28 06:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
9 壞同學  |
今日都ok開心既,又冇遲到!!不過今日我個女Annie隻腳好似整親下呀~~不過應該都冇咩大礙既!!今日中文堂好好笑,親呀sir係黑板寫緊野個陣,玲玲係度用紙掉呀張家豪,呀張家豪又用紙掉呀玲玲,佢地兩個係度掉來掉去好好笑,而呀佘盛祿又係度用紙掉呀yoyo(邱思敏)同埋Sandy好好笑,不過我好驚佘盛祿又掉到我,搞到我要扒落張抬到,呀區易飛、陳輝洪同佘盛祿跟住又係度整呀肥鵬,個陣肥鵬sleep緊,佢地係度玩佢、整佢張chair,好好笑,之後阿sir就同區易飛講:「你使唔使我捉你去停課室呀,係度騷擾D同學聽書」。
今日我本來要補ART架,尋日阿SIR講過,如果今日唔留低會SEND我去課教,但我冇留低呀,唔知係唔係真係會罰呢?我唔想去呀!! |
| 刊登時間︰2005-09-28 06:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 9 月 27 日 星期二 |
 | |
8 變態校園  |
今日我好準時返左學,返到學校都變變地太既,明知依家打風,仲要排隊,好啦!!點知排排下隊落雨,搞到lose左D時間,好彩冇淋濕個身~~
我地今日下半班要Group lnterection分左姐又冇做過,靜係掛住同我地講D point,當我地係細路嗎,如果我係5A班既上半班就好啦,Miss Lam教得咁好,好羨慕呀!!不過都係發夢架啦!!點會有可能呀~~係唔係~~~
今日有選收堂,我今日咩功課都冇做,佢竟然冇話我,只係話我做得唔好乍,真係轉死性lo ~~不過我今日都要Art補課,不過好快就走我lu~~ |
| 刊登時間︰2005-09-27 06:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 9 月 26 日 星期一 |
 | |
7 咪試  |
今日我本來6:00起身架,但我唔知醒,遲左成個鐘先起伸呀~~好彩岩岩好返到學校冇遲到「真係好lucky呀」!!不過我今日咩工課都未做,為有係車到做啦~~今日我本來認為我會好眼訓,但係冇訓過喎!!真係好好彩呀==
今日原來係中史小測,我今日先知呀,冇溫過喔!!不過都好似答得唔錯,但係我唸都要抄啦,因為我都唔知自己答左D咩出黎囉~~ |
| 刊登時間︰2005-09-26 07:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 9 月 25 日 星期日 |
 | |
| 6 colorful |
今日同曾日都係去左旺角,仲有去左荷李活,但係今日係為左兩件事而去街既,第一、係為左買禮物比我個女Annie,第二係都為左幫我個女不個係另一個女嘉雯,幫佢打扮下啦!!
今日我係home打左好多次比嘉雯,但係原來佢張電話卡lose左,於是我地照今日既行程去完荷李活買禮物比我個女,之後再同嘉雯去旺角中心SHOPPING啦,我幫嘉雯買左一條裙、一件衣連外套,我地仲去左食魚旦添!!
我就買左件衫同埋一條褲既,都幾開心呀!!等我會考完左之後我一定會買好多好多既靚衫架~~~!!! |
| 刊登時間︰2005-09-25 09:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | »
|