|

琴晚同老公傾左勁耐,,佢12點打黎,,傾到4點幾先捨得瞓覺,,-V-!!
琴晚系咁喊,,好吾開心牙/___\!!!!!希望你快D返黎!!!!!
咁呢-0-`今日10點幾比PCC個電話嘈醒左,,之後陪佢去IVE果度報左名先=.=
超快\0/!!咁之後就去美樂間M記傾左陣計,,就走了,,之後就同MUM
去深水埗,,-.-搵左間狗屎垃圾學校超耐-V-`入到去D人既態度差到仆街`
系咁叫我染返黑D頭髮,,扮哂系名校咁-V-真系頂他個肺,,=V=
個學位都要2200=.=痴撚線-.-`想死中``
跟住整埋D野走果陣見到波波(善鈞),,XD`佢又黎整左學位先=0=`
之後傾左陣就走左LU``=]之後就搵車坐去E院探3 E NA`=]
去到E院,,同牙E傾得好開心牙卡2=]之後5 E黎到-V-`
坐左陣我地就走左LU!!!-0-`之後坐車返HOME喇`個颱風叫SHAN 瑚WO-.-
咁爆笑的XD`好勁牙好似-.-~~~
之後就返到HOME,,真系好吾開心牙/0\`不過算了,,吾開心只有自己知!!
|