|

今日10點幾就起左身了=]``之後食埋LUNCH就坐車返屋企先
`之後就同MUM坐車去西貢了`=]勁多人牙西貢=0=
出左去食雞飯-0-好正`之後就上左去牙婆度= 0=
卡卡XD收利是,,500元正>3<`多謝哂!!但有樣野好吾開心,,
星期3,,唉\_/!!希望牙公冇事> <....
之後呢- 0-食左條雪條就出去燒野食NA`頂..部手提收吾撚
到,,仆佢個街丫`之後坐左陣就10點坐車開始返屯門,,
今日都幾開心`打返比[佢],,但冇人聽,,落左車之後再打返比
[佢],,有人聽`佢話等左成日`HA`我吾會信LOR吾該`
之後返到去屎完白`之後打比佢又冇人聽``1點到佢打返黎
佢又屈我了,,今次真的心淡,,嗯....
之後就ZZ了..
|