|

今日,,同屎尾出街LOR`但呢2次我地出街個天都落雨..今次D雨仲要好大,,
搞到我濕哂囉,,,無奈!咁我系大會堂果度等佢,,佢遲左少少,,不過吾打緊NA`
跟住我地就去眼鏡88果度先=0=''佢話要配CON`之後都等左好耐GA`
佢出到黎之後話原來好痛架帶CON-0-''好釆我冇近視咋=0=''HAHAXD`
咁之後我地就去睇鞋NA`陪左佢去睇返學果D鞋先,,買左NA`之後我地
就去置樂,,XD`我買左件貝心同群,,XD`好令牙我覺得XDD`之後就再同
佢去第2間到買3 XD"之後我地就走NA`都吾想咁快走AH`但佢要
返屋企煮飯-0-''咁我就坐506走NA`返到去都6點LU`屎完個白就試件
3同條群,,好C文牙整到我,,HAHA`吾怕話你地聽-0-''我咁大個女第1次
著群,,小學到中學都未著過架,,=.=''咪笑我牙-0-吾系因為我肥,,因為我
不嬲都吾肥,,我系吾買群JA ,,呵呵,,之後返到去好累=3=''完了-3333-''
|