| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 6 月 13 日 星期六  |
| Happy BirThday t0 mE`=D | 分類: 未分類 | 今天是2009年的6月13日;正是本小姐16歲的生日=D
又老1歲啦,,希望吾好咁快變老啦=3=
多謝1班好友同我講生日快樂`嘻-v-愛死您地啦;以為生日會冇人記得`
今晚收到好多祝福^v^快高長大啦=D 永遠都咁可愛;哇哈哈`
生日前半小時;多謝1個人的生日禮物`=3=我真係好開心..
雖然吾知點解您會知我中意史迪仔`但隻公仔好得意啊=)
另外,,吾好意思啊`=3=始終比吾到答案您..因為我吾想傷害是但1個;s0rry`
不過..聽到您親口1同我講`我真係嚇左1跳;以後吾好咁嚇我啦`
♥黃麗儀♥16歲生日快樂=D永遠開心`
快高長大;永遠都青春不老`{嘔}
| | 發表時間:2009-06-13 02:09 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 6 月 5 日 星期五  |
| 2009-06-05 | 分類: 未分類 | 今日放很早呢..12點已經走左`
放學又同何潔吵架..我知我冤枉左您;係大聲左少少..但您都吾洗咁大聲鬧我掛=3=
第1次聽您咁講我;真係好吾開心`我邊有每次都鬧您?`每次都係同您講笑...想玩下;
您每次同我吵完;就哭`我個心真係吾好受..個個都覺得係我整到您咁`我衰晒-3-
以後我吾會咁大聲`最多吾出聲喇...
s0rry` | | 發表時間:2009-06-05 03:45 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 5 月 18 日 星期一  |
| 2009-05-18 | 分類: 未分類 | 好開心啊`
今天看到報紙..說棒棒堂7月4號and5號舉行演唱會噢!`
棒棒堂的粉絲一定要去..我在想買多少錢的門票好呢?
我當然想買500塊的...哈哈
不知道迷人敖犬會不會以粉絲團出席呢?
好想join他們喔`
棒棒堂{我的傳奇}2009演唱會在紅館開show喔
| | 發表時間:2009-05-18 09:16 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 53 | »
|