| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 16 日 星期二  |
| 2009-06-16 |
分類: 未分類 |
Yoyoyoyoyoyoyoyoyo
今日考聽野
頭2份都ok啦 有某d唔識v_v"
but普通話@.@
拼音冇做 冇左20分v_v"
放學同呀輝研究電話..
2部都係s60 v3.2
不過佢用得耐過我
有咩唔識用都問佢
諗住dl N-Gage
點知....要$$買=[
then去左圖書館...hea ~_~
5點幾同宜去踩單車..
去左水6墟
唉..e+個水6墟=[
仲有十幾日就冇學番lu...
唔想呀=[

@o@
|
|
|
0H` XDDDDDDDDDDDDDDD I KN0W ..
|
|
|
邊個黎姐?????????? cm!!!!!!!!!! =]
|
網主回覆
THZ...
=[... Posted at 2009-06-19 06:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
CM!!!!!!!!!!! 令5令嫁???????? 我識嫁????????? 講比我知呀!!!!!!!!!! =]
|
網主回覆
你牙......佢牙.......
=[...... Posted at 2009-06-18 09:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|