| «‹ February 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|
2006 年 8 月 7 日 星期一  | |
7月14 >00<" 
|
今日9點幾就起左身....痴痴地-00-"
跟住媽咪抱左阿B過梨屋企...
即刻彈起身同佢玩"愈梨愈得意
跟住刷牙洗面 同細嬸 伯娘 大姑姐 媽咪果D去街市食野
大姑姐講D野真係笑死...
食完野 媽咪果D買餸...今日要做節 7月14呀>00<"
之後行番屋企 番到屋企玩左陣電腦&同阿B玩左陣
2點幾同石頭出左大中
去左恆生...整番張卡*
跟住番番太和..哈哈*=D出大中淨係去恆生!!!!!!
跟住去左陽光!!!!!!!!
敏儀梨到之後 就陪佢去慈航*
跟住佢地去左龍寶..我就番屋企LU*
7點幾先食飯**得好小親戚姐"
|
| 刊登時間︰2006-08-07 09:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 6 日 星期日  | |
麻麻生日快樂=] 
|
今日係表姐屋企12點幾起身..
跟住食左d野..睇電視..
之後表姐都起左身..
我玩電腦"
跟住表姐話出去食野..
就換3出去LU*"
同埋表姐條仔食..
去左紅蜻蜓...
食完野就番屋企..
跟住同D Bb玩*
過左陣...洗頭整野"
去左火車站等靜敏
我地出大中行左陣...
行完就過稻香食飯**
麻麻生日丫嗎..
1上到去..開得3枱!!
都唔夠位坐*
跟住我地唱生日歌俾麻麻&食蛋糕...
多人到個蛋糕都唔夠分..
仲要係超細舊-00-"
冇幾耐就開始食LU*"
食到差唔多10點就番屋企!!
|
| 刊登時間︰2006-08-07 12:06 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 5 日 星期六  | |
LIVE! 
|
今日係屋企既野..我點都會記得**
之後4點幾出去..去左M記搵嘉怡..8樓B..銘孝B&家俊*
傾左陣計..
就過左萬利搵表姐果D"
未行到去萬利..見到表姐果D係前面.就衝過去=]
之後食野..超肚餓!!!叫左4個餸跟住河粉..食得哂-00-"變態!!
跟住去左買野食..入8達通*
仲俾左廿蚊入會費俾表姐!!!今日全包..笑死XDDDD!
跟住等埋佢D FD..就搭車1老尖了!!!
出到去..我地落車啦..點知見到太和MONKEY**
O哂-00-"我即刻同蛇女講..點知佢勁大聲話[下..MONKEY*.係邊呀係邊呀!!!]
之後俾太和MONKEY聽到..
我地勁驚..我勁驚佢又拎CUTTER追住我地...之後我即刻跟實表姐..
好彩佢最後都唔係同我地1齊姐!!!
跟住搭船..
去到會展..好多人..
有JOEY..泳兒..SIN BOY'Z..最正既就係小豬>\/<"
睇到11點..搭車番大埔..
之後係廣福買宵野食..
跟住番蛇女屋企
今晚係果到訓*
合照*
|
| 刊登時間︰2006-08-06 01:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 14 | »
|