TANGCHUNGYEE,
sj520
暱稱: 呀誦
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-18
2010-03-09
今天,
2010-02-12
2010-02-01
文章分類
全部 (156)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 156
留言總數: 284
今日人氣: 22
累積人氣: 6093
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 12 月 26 日  星期三   陰天


-♥♥ 我們的愛有72日=] 驚訝分類: 未分類

今日諗諗下...先知道...我同陞陞既[愛的日子]有成72日=]happy''=]

其實我好開心我地可以行埋咁耐=]不過係d 72日裹面我經歷過好多野....有甜..有酸..有苦既...

--------------------------------------------------------------

我會好好回憶,過左既d 72日=]

唔記得左同大家講=]上次同BB傾電話個陣,,,,,,,,佢話佢唔可以冇左我=]

佢講d句既時候''雖然我o左咀=]但係我真係好開心......我既開心可能因為佢終於肯同我講佢心入面諗咩......又可能係因為佢終於肯同我講佢想同我講既野=]

個晚亦都係我地冇傾電話兩晚既後一晚,,,個兩晚我都冇打比佢......cause...我以為佢嬲左我.....而我係學校都一直冇揾過佢.....冇同佢講過野=[

我地學校個chrismas party係12月21日舉行,,,,,個日,form2-form6既學生都要番番去聽歌唱比賽.....係我聽聽下既期間...我喊左出黎;....而陞陞就係坐係我既邪對面.....佢望住我喊,,,,[不過我都唔知我自己做咩喊]可能係因為諗番我同佢既日子啦=]個日我party完之後就係camp....我知如果大家再係咁嬲既話,,我去camp個日/番番黎,,,,我地都未鬥完氣,,,所以我選擇左去到camp既個一晚打番比佢........我仲未chrismas party個日...我寫左一板既對唔住比佢''肥b話我輸左......因為係肥b叫我唔好打比佢既......佢叫我同佢鬥氣- -哈=]好彩冇聽佢講姐=]我雖然唔知d板對唔住有冇用....不過點都好=]有寫好過冇寫丫嘛=]

好喇=]唔講喇=]cm吧=]

發表時間:2007-12-26 07:58 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]