今日諗諗下...先知道...我同陞陞既[愛的日子]有成72日=]happy''=]
其實我好開心我地可以行埋咁耐=]不過係d 72日裹面我經歷過好多野....有甜..有酸..有苦既...
--------------------------------------------------------------
我會好好回憶,過左既d 72日=]
唔記得左同大家講=]上次同BB傾電話個陣,,,,,,,,佢話佢唔可以冇左我=]
佢講d句既時候''雖然我o左咀=]但係我真係好開心......我既開心可能因為佢終於肯同我講佢心入面諗咩......又可能係因為佢終於肯同我講佢想同我講既野=]
個晚亦都係我地冇傾電話兩晚既後一晚,,,個兩晚我都冇打比佢......cause...我以為佢嬲左我.....而我係學校都一直冇揾過佢.....冇同佢講過野=[
我地學校個chrismas party係12月21日舉行,,,,,個日,form2-form6既學生都要番番去聽歌唱比賽.....係我聽聽下既期間...我喊左出黎;....而陞陞就係坐係我既邪對面.....佢望住我喊,,,,[不過我都唔知我自己做咩喊]可能係因為諗番我同佢既日子啦=]個日我party完之後就係camp....我知如果大家再係咁嬲既話,,我去camp個日/番番黎,,,,我地都未鬥完氣,,,所以我選擇左去到camp既個一晚打番比佢........我仲未chrismas party個日...我寫左一板既對唔住比佢''肥b話我輸左......因為係肥b叫我唔好打比佢既......佢叫我同佢鬥氣- -哈=]好彩冇聽佢講姐=]我雖然唔知d板對唔住有冇用....不過點都好=]有寫好過冇寫丫嘛=]
好喇=]唔講喇=]cm吧=]
|